Zklamání z pobytu v Hotel Welcome Meridiana Djerba ****
Recenze hotelu Hotel Welcome Meridiana Djerba **** (Tunisko - Djerba - Midoun)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Martin |
Vloženo: | 15. 9. 2023 |
Pobyt: | červenec 2023 |
Přečteno: | 5x |
Recenze se líbila: | 86 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Souhlas s recenzí p. Čížka. Pobyt byl jedním velkým šokem. Delegátka se Vám nezmínila o tom, že jsme o cca týden dřív vznesli stížnost a žádali o přemístění na jiný hotel? Podle ní je vše normální, nikdo si nestěžuje (jen za náš pobyt 3 rodiny) a dovolenou si nemáme ničím nechat kazit. Přemístění v sezóně je problém, ale máme spíš pocit, že ani nebyla vůle vyjít vstříc. 11d pobyt se pro nás stal přežíváním u bazénů za neúměrnou cenu. CK nemůže nést zodpovědnost za vše, co se v hotelích děje. Měla by ale vědět o negativech (proto ty dotazníky) a snažit se zjednat nápravu. A hlavně KOREKTNĚ INFORMOVAT. A zde je hlavní problém. Reklamace a žádost o refundaci za ubytování byly zamítnuty s odvoláním na VO, podle kt. jsou obrázky v katalogu pouze ilustrativní, podmínky a nabízené služby na místě se mohou oproti uvedeným informacím lišit, jeví-li se v katalogu nějaké ubytování jako volné, nemusí to být pravda a pozor - deklarovaná kategorie hotelu uvedená v katalogu nemusí odpovídat místním zvyklostem, podle kterých je nižší = za nás případ Meridiany. Z toho plyne, že zákazník, vybírající dovolenou dle katalogu (což asi činí drtivá většina) nemůže počítat s tím, že realita bude totožná s prezentovanou nabídkou. A CK za nic nenese odpovědnost, natož aby něco kompenzovala. S tím prostě nelze souhlasit. Dáváme podnět ČOI, neboť jednání ** vnímáme min. coby klamavé. Budiž p. Čížkovi útěchou, že my vyhodili z okna ještě víc.
Ubytování
Po odmítnutí ubytování ve 2 kutloších s výhledem na skládku proběhlo za tradiční úplatu (té se paní delegátka rovněž divovala) přestěhování do jiných pokojů. Staré vybavení a všude fleky na všem textilním a zdivu odkazují na léta provozu. Koloritem je hrazená výměna přidělených pokojů za "lepší."
Strava a stravování
Pozitivum zájezdu - velký výběr chutného jídla. Vybere si jistě každý. Tragické podmínky stolování v hlučné a přeplněné jídelně, popř. venku u bazénu. Špinavé stoly a ubrusy, které však na požádání obsluha uklízí a mění. Člověk tak musí neustále o něco žádat a stále čekat. Všude přítomné kočky (to je normální) a chlupy z nich. Skvělá obsluha (brigádníku) na baru u moře (někdo si na ní stěžoval, záleží, na koho natrefíte = lidský faktor). Zmrzlina není součástí AI. O zpříjemnění a program se snaží animátoři, někdy až moc úporně.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení pokojů staré - rozhodně nevypadá jako na fotografiích v katalogu (ano, jsou přeci jen ilustrační). Vnitřní bazén a venkovní bar bez upozornění uzavřen. Posilovna v retro stylu spíš nebezpečná. Personál vesměs ochotný a snaživý v rámci možností. Snaží se, ale s ohledem na kapacitu a množství návštěvníků je úklid během jídel nad jejich síly.
Pláž a moře
Přírodě člověk neporučí. Moře skvělé. Pláž moc neuklízená. Do vody se chodí přes výkaly od velbloudů a ostatních zvířat, které jsou tam denně zaparkované. Tráva nahrnutá na strany pláže, což kazí celkové panorama. Je nutno se patříčně obrnit proti dennímu a doslova otravnému oslovování plážových prodejců zábavy "čiši ahooooj," kdy 1000x vyřknuté NE není odpovědí. Po koupi a úhradě služby jste záhy vzduchem. Dámy otravující a šmírující "sekuriťáci."
Okolí hotelu
Kdo zná Tunisko a Džerbu, ví, co ho tam čeká a nečeká.
Celkový dojem
Velké zklamání. Hotel nedoporučujeme. Vynaložené finance neodpovídají poskytnutým službám vč. rozsahu all-in (možná za polovinu by to člověk ještě "zkousl"). Na delegátku rozhodně nespoléhejte.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 4 z 6 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »