Napsat recenzi

Zklamání z pobytu v Hotel Welcome Meridiana Djerba ****

Recenze hotelu Hotel Welcome Meridiana Djerba **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 86 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Souhlas s recenzí p. Čížka. Pobyt byl jedním velkým šokem. Delegátka se Vám nezmínila o tom, že jsme o cca týden dřív vznesli stížnost a žádali o přemístění na jiný hotel? Podle ní je vše normální, nikdo si nestěžuje (jen za náš pobyt 3 rodiny) a dovolenou si nemáme ničím nechat kazit. Přemístění v sezóně je problém, ale máme spíš pocit, že ani nebyla vůle vyjít vstříc. 11d pobyt se pro nás stal přežíváním u bazénů za neúměrnou cenu. CK nemůže nést zodpovědnost za vše, co se v hotelích děje. Měla by ale vědět o negativech (proto ty dotazníky) a snažit se zjednat nápravu. A hlavně KOREKTNĚ INFORMOVAT. A zde je hlavní problém. Reklamace a žádost o refundaci za ubytování byly zamítnuty s odvoláním na VO, podle kt. jsou obrázky v katalogu pouze ilustrativní, podmínky a nabízené služby na místě se mohou oproti uvedeným informacím lišit, jeví-li se v katalogu nějaké ubytování jako volné, nemusí to být pravda a pozor - deklarovaná kategorie hotelu uvedená v katalogu nemusí odpovídat místním zvyklostem, podle kterých je nižší = za nás případ Meridiany. Z toho plyne, že zákazník, vybírající dovolenou dle katalogu (což asi činí drtivá většina) nemůže počítat s tím, že realita bude totožná s prezentovanou nabídkou. A CK za nic nenese odpovědnost, natož aby něco kompenzovala. S tím prostě nelze souhlasit. Dáváme podnět ČOI, neboť jednání ** vnímáme min. coby klamavé. Budiž p. Čížkovi útěchou, že my vyhodili z okna ještě víc.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Po odmítnutí ubytování ve 2 kutloších s výhledem na skládku proběhlo za tradiční úplatu (té se paní delegátka rovněž divovala) přestěhování do jiných pokojů. Staré vybavení a všude fleky na všem textilním a zdivu odkazují na léta provozu. Koloritem je hrazená výměna přidělených pokojů za "lepší."

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Pozitivum zájezdu - velký výběr chutného jídla. Vybere si jistě každý. Tragické podmínky stolování v hlučné a přeplněné jídelně, popř. venku u bazénu. Špinavé stoly a ubrusy, které však na požádání obsluha uklízí a mění. Člověk tak musí neustále o něco žádat a stále čekat. Všude přítomné kočky (to je normální) a chlupy z nich. Skvělá obsluha (brigádníku) na baru u moře (někdo si na ní stěžoval, záleží, na koho natrefíte = lidský faktor). Zmrzlina není součástí AI. O zpříjemnění a program se snaží animátoři, někdy až moc úporně.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení pokojů staré - rozhodně nevypadá jako na fotografiích v katalogu (ano, jsou přeci jen ilustrační). Vnitřní bazén a venkovní bar bez upozornění uzavřen. Posilovna v retro stylu spíš nebezpečná. Personál vesměs ochotný a snaživý v rámci možností. Snaží se, ale s ohledem na kapacitu a množství návštěvníků je úklid během jídel nad jejich síly.

Pláž a moře  průměrně (2,3/5)

Přírodě člověk neporučí. Moře skvělé. Pláž moc neuklízená. Do vody se chodí přes výkaly od velbloudů a ostatních zvířat, které jsou tam denně zaparkované. Tráva nahrnutá na strany pláže, což kazí celkové panorama. Je nutno se patříčně obrnit proti dennímu a doslova otravnému oslovování plážových prodejců zábavy "čiši ahooooj," kdy 1000x vyřknuté NE není odpovědí. Po koupi a úhradě služby jste záhy vzduchem. Dámy otravující a šmírující "sekuriťáci."

Okolí hotelu  průměrně (1,8/5)

Kdo zná Tunisko a Džerbu, ví, co ho tam čeká a nečeká.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Velké zklamání. Hotel nedoporučujeme. Vynaložené finance neodpovídají poskytnutým službám vč. rozsahu all-in (možná za polovinu by to člověk ještě "zkousl"). Na delegátku rozhodně nespoléhejte.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání