Napsat recenzi

Celkem hezká dovolená

Recenze hotelu Hotel Welcome Meridiana Djerba **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2020
Přečteno: 407x
Recenze se líbila: 219 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel je větší v osobitém stylu. Celkově působí dobrým dojmem až na pár věcí popsaných níže, které jsou ale o personálu.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

První pokoj, který nám byl přidělen byl ve 2.patře, na konci zatuchlé chodby s výhledem na smetiště, po otevření okna pod balkonem nějaké technické zázemí a zápach. Do pokoje nás nikdo nedoprovodil, museli jsme si ho najít sami, což ve větším hotelu, unaveni po cestě asi není nejlepší. Po výměně jsme měli ubytování mimo hlavní budovu, starší nábytek, čisto a bez zápachu. Místo požadovaných 20e za výměnu dostal 5 (viz popis personál hotelu)

Pokoje denně uklizené, výměna ručníku bez problémů.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Strava byla dobrá, vždy výběr, v době pobytu dávala jídlo na talíře obsluha u bufetových pultů. Tento způsob jsme ocenili neb se v pokrmech nikdo nepřehraboval. Každému dali na talíř kolik si řekl.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení hotelu pro nás nemělo mínusy, každý hotel má něco ... Tady není co celkem co vytknout.

Personál:

První s kým v hotelu jednáte je recepce a první "vytočení". Vím, že čekají na eura do pasu, ale aby si recepční přímo řekl, jinak že nebude dobrý pokoj, to se nám na jiném hotelu nestalo. Když nic nedostal, tak s ironickým úsměvem nám dal kartu od pokoje - popis pokoje výše. Vyloženě se tím bavil - v dobu kdy je hotel na 30% obsazenosti celkem špatná reklama pro hotel. Další pokus o platbu navíc jsme zažili druhý den u večeře, kdy po nás chtěl za víno místní prokudce v rámci ALL platbu 25TDN, stejné víno jsme měli u večeře den před v rámci All. Dotazem u jiné obsluhy nám bylo sděleno, že vše je v rámci ALL a neplatí se. Celkově obsluha u oběda a večeře vázne, dokonce jsme dostali nalité víno, které jsme viděli, že bral z jiného "použitého" stolu :-)

Problém je i s vydáním lístku o směně peněz, musí te něm trvat, totéž doklad o placení taxy. Výměna peněz jednou proběhla, po druhé recepční řekl, že nemá, na další dotaz, zda se chápeme, že chci směnit důrazně řekl: No, madam a odkráčel.

Skvělá je obsluha baru u bazénu, milá nevtíravá, s úsměvem. To pak člověk rád dá nějaký dinár a sladkost k tomu.

Aminátoři se snaží, pokud nemáte zájem, tak dál neobtěžují.

Pláž a moře  průměrně (2,3/5)

Pláž byla v době pobytu málo uklízená, hodně trávy, odhrnuto vždy kousek, aby se dalo vstoupit do moře. Trávu bohužel nikdo neovlivní, ale úklid pláže mohl být lepší.

Okolí hotelu  průměrně (1,8/5)

Okolí nepřekvapilo, kdo jezdí do Tuniska to zná.

V okolí hotelu není kam jít, z pravé strany hotely zavřené a rozpadlé, vlevo nahrnutá tráva z pláže a pláž pro místní. Cca 500m obchod s pevnými cenami, cca 1 500m krokodýlí farma, do Midounu je to cca 5km taxikem.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Hotel se nám celkově líbil, až na prvotní problém s pokojem a problém u večeře jej hodnotíme kladně. Pláž mohla být lépe čištěná.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání