Napsat recenzi

Zklamání z dovolené

Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 329x
Recenze se líbila: 330 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel není vůbec vhodný pro evropskou klientelu a nechápeme proč si pro nás tak renomovaná ck kazí renomé tím,že posílá klienty do takovéhoto hotelu,viz.předchozí recenze.Byl se někdo z ck podívat co nabízíte?

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Pokoj jsme měli v pořádku,krásný výhled na bazén a moře,klimatizace fungovala,pokoj uklizen,tekla pouze rezatá voda,na chodbách neuvěřitelný nepořádek,vysavač asi nevědí co je,klimatizace na chodbách,v hale,v jídelně nefungovala,nebo vypnutá,neuvěřitelně špinavá všechna skla,zrcadla,vstupní dveře.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Nejhorší zážitek,jídelna špinavá,jídlo po stolech,po zemi.Na všechno fronty,katastrofální nedostatek všeho nádobí,málo místa u stolu,špinavé ubrusy.Strava absolutně neodpovídá all inclusive.Ovoce pouze meloun,jednou blumy,na celou jídelnu jeden automat na vodu,jeden na ostatní pití,takže opět fronta a pití pouze v plastových kelímcích,což jsme se dozvěděli,že standart je pití v hotelu se čtyřmi hvězdičkami do skla.Převaha arabské klientely,všude měli přednost,jejich úroven stolování katastrofa,hází jídlo všude kolem po stole,po zemi,jsou hluční.Dvakrát za dobu pobytu jsme byli úplně bez jídla,jednou jsme se nedostali na oběd,kvůli potyčce mezi místními před jídelnou,musela zasahovat policie,bylo nám řečeno,že tam není pro nás bezpečno,že máme jít na pokoj a že nám jídlo donesou,po dvou hodinách čekání a uklidnění situace,jsme se dožadovali slíbeného jídla a bylo nám sděleno,že tuto službu neposkytují,takže all inclusive,s dětmi od snídaně do večeře bez jídla.podruhé,když jsme jeli na výlet nám delegát sdělil,že máme ráno zaklepat na jídelnu,že nám dají snídani bez problémů dřív,byli nekompromisní,snídaně až od sedmi,takže zase nic.Některé jídlo na příděl,hranolky jedna lžíce,pečená cuketa,dvě kolečka atd.neuvěřitelně špinavý personál v jídelně,po stížnosti u delegáta druhý den zlepšení,potom opět vše ve starých kolejích.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Personál hotelu,hlavně na recepci neochotný něco řešit,výměna peněz trvala půl dne.Delegát byl ochotný,jen sám nevěděl co má řešit dřív,stížnosti hostů se na něho jen hrnuly.Veliká pochvala patří animátorům,kteří se hostům věnovali,byli milí,usměvaví.Když byla vyhrocená situace v hotelu-potyčka mezi místními odvedli nás do bezpečí.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Všechny nepříjemnosti s ubytováním vyvážilo moře,krásné,teplé,každý den jiné.Chaluhy jsme měly jen dva dny,ale ve srovnání s čistotou hotelu nám vůbec nevadily.Pláž pěkná,jen by si zasloužila častější úklid

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

Docela nepořádek,ale to je asi místní standart.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Djerba krásná,moře úžasné,hotel naprostá katastrofa.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 60 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání