Zklamání z dovolené
Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Renata |
Vloženo: | 1. 9. 2017 |
Pobyt: | srpen 2017 |
Přečteno: | 329x |
Recenze se líbila: | 330 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel není vůbec vhodný pro evropskou klientelu a nechápeme proč si pro nás tak renomovaná ck kazí renomé tím,že posílá klienty do takovéhoto hotelu,viz.předchozí recenze.Byl se někdo z ck podívat co nabízíte?
Ubytování
Pokoj jsme měli v pořádku,krásný výhled na bazén a moře,klimatizace fungovala,pokoj uklizen,tekla pouze rezatá voda,na chodbách neuvěřitelný nepořádek,vysavač asi nevědí co je,klimatizace na chodbách,v hale,v jídelně nefungovala,nebo vypnutá,neuvěřitelně špinavá všechna skla,zrcadla,vstupní dveře.
Strava a stravování
Nejhorší zážitek,jídelna špinavá,jídlo po stolech,po zemi.Na všechno fronty,katastrofální nedostatek všeho nádobí,málo místa u stolu,špinavé ubrusy.Strava absolutně neodpovídá all inclusive.Ovoce pouze meloun,jednou blumy,na celou jídelnu jeden automat na vodu,jeden na ostatní pití,takže opět fronta a pití pouze v plastových kelímcích,což jsme se dozvěděli,že standart je pití v hotelu se čtyřmi hvězdičkami do skla.Převaha arabské klientely,všude měli přednost,jejich úroven stolování katastrofa,hází jídlo všude kolem po stole,po zemi,jsou hluční.Dvakrát za dobu pobytu jsme byli úplně bez jídla,jednou jsme se nedostali na oběd,kvůli potyčce mezi místními před jídelnou,musela zasahovat policie,bylo nám řečeno,že tam není pro nás bezpečno,že máme jít na pokoj a že nám jídlo donesou,po dvou hodinách čekání a uklidnění situace,jsme se dožadovali slíbeného jídla a bylo nám sděleno,že tuto službu neposkytují,takže all inclusive,s dětmi od snídaně do večeře bez jídla.podruhé,když jsme jeli na výlet nám delegát sdělil,že máme ráno zaklepat na jídelnu,že nám dají snídani bez problémů dřív,byli nekompromisní,snídaně až od sedmi,takže zase nic.Některé jídlo na příděl,hranolky jedna lžíce,pečená cuketa,dvě kolečka atd.neuvěřitelně špinavý personál v jídelně,po stížnosti u delegáta druhý den zlepšení,potom opět vše ve starých kolejích.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál hotelu,hlavně na recepci neochotný něco řešit,výměna peněz trvala půl dne.Delegát byl ochotný,jen sám nevěděl co má řešit dřív,stížnosti hostů se na něho jen hrnuly.Veliká pochvala patří animátorům,kteří se hostům věnovali,byli milí,usměvaví.Když byla vyhrocená situace v hotelu-potyčka mezi místními odvedli nás do bezpečí.
Pláž a moře
Všechny nepříjemnosti s ubytováním vyvážilo moře,krásné,teplé,každý den jiné.Chaluhy jsme měly jen dva dny,ale ve srovnání s čistotou hotelu nám vůbec nevadily.Pláž pěkná,jen by si zasloužila častější úklid
Okolí hotelu
Docela nepořádek,ale to je asi místní standart.
Celkový dojem
Djerba krásná,moře úžasné,hotel naprostá katastrofa.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 16 z 60 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »