Katastrofa nejezděte tam
Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)
Hodnocení: |
průměrně:
2,4/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
16. 9. 2018 |
Pobyt: |
srpen 2018 |
Přečteno: |
225x |
Recenze se líbila: |
291
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
V tomto hotelu jsme byli v termínu od 3.8. - 10.8.2018. Delegát Lofti nás vysadil v hotelu a odjel. Dostali jsme klíče od špinavého použitého pokoje, kde se nedalo spát. První noc jsme strávili v sedačkách na recepci asi 25 lidí ze zájezdu. Pokoj byl až další den. Je tam špína v jídelně chybí talíře, skleničky, příbory. Neskutečně špinavé ubrusy které číšníci otáčí pořád dokola několik dní. Zbytky jen setřepou. Na jídlo fronta přes půl hodiny. Jídlo zoufalé, ovoce jen když máte štěstí a něco urvete. V horším hotelu jsme ještě nikdy nebyli.
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
Mizerné
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Hnus
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Animátoři vstřícní a milí, ale ti to nezachrání
Pláž a moře
průměrně
(3,2/5)
Moře teplé
Okolí hotelu
průměrně
(2,3/5)
Ušlo
Celkový dojem
průměrně
(2,4/5)
Nula, nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 16 z 60 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Lukáš: hotel již uzavřen - 16. 9. 2019 16:36
a není se tomu dle recenzí nejen zde čemu divit, nechápu, jak někdo mohl napsat kladné hodnocení reagovat