Hotel hrůzy
Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)
Hodnocení: |
průměrně:
2,4/5
|
Autor: |
Romana Ž. |
Vloženo: |
1. 9. 2017 |
Pobyt: |
srpen 2017 |
Přečteno: |
525x |
Recenze se líbila: |
315
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
4 |
-
Co si vybrat?
To se vidí jen v hororu. To co všichni popisují je opravdu pravda. Jestli je tohle 4**** hotel tak já jsem papež. Byl to boj o zdraví a život. Noční můry mám ještě teď a to jsme týden konečně doma
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
Zatuchlinou páchnoucí chlívek.
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
To nebyla strava. Nebylo pomalu co jíst. Všechno prázdné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Zoufalé. Animátoři se snaží zachraňovat situaci.
Pláž a moře
průměrně
(3,2/5)
Pláž je velbloudí koňský trus. Moře nádherné.
Okolí hotelu
průměrně
(2,3/5)
Smetiště
Celkový dojem
průměrně
(2,4/5)
Bez komentáře. Chce se mi brečet.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 16 z 60 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Žmolíková Romana: Hotel hrůzy - 1. 9. 2017 2:33
Napište kdo jste to zažil na vlastní kůži a budem bojovat za odškodné . Veřejná síť nám pomůže se najít. Poště o tom,ať se nenachytají i ostatní reagovatHelena Č.: Re: Hotel hrůzy - 1. 9. 2017 9:41
Máte pravdu, to stravování byla hrůza. Chceme psát stížnost do cestovky. reagovatMonika C: Re: Re: Hotel hrůzy - 13. 9. 2017 22:05
Dobrý den, my jsme v té hrůze byli 11 - 18.8. Hned po příjezdu domů jsme podali reklamaci zájezdu cestovce a včera nám přišlo zamítavé vyjádření. Prý byla naše stížnost vyhodnocena ve všech bodech jako neopodstatněná :-D reagovat