Otřesné!!!
Recenze hotelu AluaSun Doblemar Hotel **** (Španělsko - Murcie - La Manga del Mar Menor)
Hodnocení: |
průměrně:
2,5/5
|
Autor: |
Jaroslav Ševčík |
Vloženo: |
23. 7. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
467x |
Recenze se líbila: |
169
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Vrátili jsme se sem po dvou letech ( protože jsme tenkrát byli spokojení ). Hotel změnil majitele a dnes už víme, že do tohoto hotelu a ani místa, se již nikdy nevrátíme. Se 4-mi hvězdami nemá tento hotel nic společného. Jídlo…no, hlady zde neumřete ale nepochutnáte si. Každý den to stejné jídlo. Jídelna, nádobí, servis, hodnotím jako dostačující ( tzn. za 4 ). A pokud bydlíte ve vyšších patrech, strávíte hodně času, čekáním na výtah! Prostě celkově “KATASTROFA”!!!
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Ujde
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Průměr
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Ujde
Okolí hotelu
průměrně
(2,5/5)
Mrtvo
Celkový dojem
průměrně
(2,5/5)
Nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 21 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.