Bahenní lázně
Recenze hotelu AluaSun Doblemar Hotel **** (Španělsko - Murcie - La Manga del Mar Menor)
Hodnocení: |
průměrně:
2,5/5
|
Autor: |
Iva |
Vloženo: |
3. 7. 2024 |
Pobyt: |
červen 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
32
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Výlet do bahenních lázní byl velkým zklamáním pro většinu lidí. Zaplatíte za výlet 30 eur předem a už vám je nikdo nevrátí. Za těch 30 eur vás tam jen odvezou a přivezou. Vstupné se tam neplatí a sprchy tam nejsou. Tento výlet nedoporučuji, jsou to vyhozené peníze a ztráta času. Delegátka od CK *** v tomto případě nepříjemná až chvílemi arogantní.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Ubytovani super.
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Strava super.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Personal občas nervózní. Výtahy nedostačující.
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Pláž bez lehátek a slunečníků. Moře ok.
Okolí hotelu
průměrně
(2,5/5)
Okolí hotelu v pohodě, jen naproti hotelu jedna stavba napůl rozpadlá, výhled z balkonu na ní není hezký.
Celkový dojem
průměrně
(2,5/5)
Celkový dojem dobrý.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 8 z 21 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: To bahno je součástí hotelu ???? - 4. 7. 2024 10:42
Zase jeden typický příklad české maloměšťačky - v hodnocení hotelu se věnuje hlavně vlastní frustraci z nepovedeného výletu, který nemá s hotelem pranic společného, nikdo ji k tomu nenutil a o kterém si - s největší pravděpodobností - pisatelka ani nezjistila ty nejzákladnější informace. Je to jakoby hodnotit čistotu letadla podle WC v letištní hale.. to je opravdu přece logické ! reagovat