Napsat recenzi

Nikdy více

Recenze hotelu Matina Hotel ** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 969x
Recenze se líbila: 470 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Ostrov Rhodos je nádherný a letovisko Faliraki úžasné. Byli jsme tam již po čtvrté, ale letos to byl nejhorší pobyt.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Ubytování bídné, ale čisto. Personál se snažil a každý den uklízeli. Nábytek starý, ale to nám nevadilo, spíše koupelna a WC. Špatně řešené, sprchový kout miniaturní, všude tekla voda, takže koupelna vytopená každý den. Neustále studená voda, takže večer se osprchovat v teplé vodě nemožné.

Strava a stravování  průměrně (1,8/5)

Jelikož nemám rád hotelovou stravu, tak pro mne utrpení. Žádný výběr, jídlo nemělo žádnou chuť. Podle toho co vařili jsem si nepřipadal jak v Řecku. Jídelna malá, čekalo se na stůl, ale jinak všude čisto. Personál rychle uklízel stoly, takže v tom to bylo super. Nebyla tam však klimatizace, takže jíst teplé jídlo byla hrůza. Ovoce a zelenina, pouze rajčata, papriky a cibule. Jednou za 2 dny meloun, jinak nic.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,1/5)

Služby a ochota personálu výborná. Maximální spokojenost. Krásný a hluboký bazén.

Jen WIFI nefungovala a připojení internetu za poplatek také ne. Obchůdek v hotelu předražený. V blízkosti dobrý supermarket, kde si pořídíte 6 vod za 2,20 EUR.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Tady není co dodat nádhera, jen je to opravdu tak 15 minut svižné chůze od moře. Doporučuji jít po silnici, protože skrze pole je někdy problém střetu s krávami, které se pasou v okolí hotelu. Také je v blízkosti kurník, takže raní vstávání při kokrhání kohouta byla denní rutina, takže člověk spíše než u moře si připadal, jak v Jižních Čechách.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Největší kámen úrazu. Všude daleko, v pustině. V noci příšerný kravál z protějšího hotelu, který měl denně animační programy do rána, takže bez špuntů do uší neusnete. Občas byly cítit exkrementy od krav, které se válely v okolí.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Nebýt krásného moře a úžasných taveren ve Faliraki (doporučuji Kavos a Something Different), tak bych se asi do Faliraki nevrátil. Jelikož znám i jiné hotely ve Faliraki, tak opět pojedeme sem, již po páté, ale nikdy více do tohoto hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Pavel: hotel Matina,CK ******* - 25. 9. 2014 12:55

vrátili jsme se z tohoto hotelu 23.9. a za mně můžu říci,že za ty peníze jsme byli spokojeni.Pokud chci luxus,musím si jej připlatit.Cestujeme hodně a vesměs bez CK,ale sólo a to nejen po Evropě,takže vybírám.Tento zájezd byl levný,tak jsem nečekal luxus,ale za ty prachy,za mně-Ok.Strava dobrá a velký výběr salátů k večeřím,interiér skromný,ale s tím jsem do toho šel-čas jsme trávili mino hotel na pláži či s autem po ostrově-na Rhodosu jsem nebyl poprvé,ale je tu stále co objevovat.Takže cena 10-11 tisíc letenka-ubytování a polopenze je odpovídající reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání