Hotel Matina Rodos - zklamání
Recenze hotelu Matina Hotel ** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: |
průměrně:
2,2/5
|
Autor: |
Vladimír z Ostravy |
Vloženo: |
9. 9. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2015 |
Přečteno: |
258x |
Recenze se líbila: |
426
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel pěkný to je vše.
Ubytování
průměrně
(2,3/5)
Ubytování průměrné,odpovídající ceně.
Strava a stravování
průměrně
(1,8/5)
Strava velmi špatná,jídelna neklimatizovaná - neskutečné dusno,špinavé ubrusy,chyběly
malé lžíčky (snad jen 10 kusů),o ubrousky se muselo prosit.Fronty a zmatek panoval do doby než došlo jídlo.Kdo nepřišel mezi prvními tak se moc nenajedl.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,1/5)
Opotřebované vybavení,úklid obden a mizerný,ručníky po 5 dnech na vyžádání vyměněny na recepci,toaletní papír taky na vyžádání .Mýdlo snad neznají. Personál na recepci nejevil zájem ani po pozdravu.
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Pláže bez připomínek a moře čisté a teplé.
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
Okolí hotelu je klidné a upravené.
Celkový dojem
průměrně
(2,2/5)
Dovolenou jsme si nenechali zkazit nedostatky hotelu.Rodos a Faliraki je super ale na Matinu v současné době nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 8 z 29 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.