Nikdy víc
Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
Lu |
Vloženo: |
23. 6. 2019 |
Pobyt: |
červen 2019 |
Přečteno: |
236x |
Recenze se líbila: |
260
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Ubytování - velice skromné. Byli jsme v novější části a tu berou jako 2*, postele čisté. Výměna ručníků, povlečení nefunguje tak jak by měla. Sprchovy kout není, mají záchod, umyvadlo a sprchu v jednom. Strava soft all inclusive - obrovská katastrofa. Opakuji červenou omáčku a stále spagety, kuřecí křídla či stehna. Zelenina skoro žádná a ovoce? Pouze pomeranč ke snídani. Venkovní posezení krásné.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Šlo to.
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Katastrofa.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Vybavení nic extra, personál mili, služby musí trénovat
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Plaz malá, moře v pohodě.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Zklamaní.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 30 z 72 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Petra: zůstat doma - 20. 9. 2021 20:11
nedoporučuji reagovat