Hotel Marirena
Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Proškovi |
Vloženo: |
13. 6. 2013 |
Pobyt: |
červen 2013 |
Přečteno: |
899x |
Recenze se líbila: |
517
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Odpočinuli jsme si, ale poslední den nám majitel hotelu zkazil dojem z celého pobytu, a to tím, že ač bylo all inclusive, ve 12 hod nám přestřihl pásky a místo večeří jsme končili snídaní. Ještě stále se mi to vrací,protože za 20let se nám to nestalo. Rusky mluvící klientela. Proškovi
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
V pořádku
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
První dva dny servírovaná, další výběr ze dvou jídel, masa jen aby se neřeklo a doplňovalo se po dvou kouscích něčeho.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Šlo to, ale žádná sláva.
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Jeden z horších.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 45 z 72 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.