Napsat recenzi

Hotel Marirena

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 899x
Recenze se líbila: 517 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Odpočinuli jsme si, ale poslední den nám majitel hotelu zkazil dojem z celého pobytu, a to tím, že ač bylo all inclusive, ve 12 hod nám přestřihl pásky a místo večeří jsme končili snídaní. Ještě stále se mi to vrací,protože za 20let se nám to nestalo. Rusky mluvící klientela. Proškovi

Ubytování  průměrně (3,1/5)

V pořádku

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

První dva dny servírovaná, další výběr ze dvou jídel, masa jen aby se neřeklo a doplňovalo se po dvou kouscích něčeho.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Šlo to, ale žádná sláva.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Jeden z horších.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání