Velké zklamání
Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
vratislav |
Vloženo: |
10. 7. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
650x |
Recenze se líbila: |
537
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Doporučení všem - nejezděte do hotelu Lambi,nebo prožijete několik šoků.Vyhozené peníze.
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Hrůza-všichni v šoku.Pokoje velice malé,zděné postele,občas Vám proběhne pokojem ještěrka nebo jiný hmyz.Sprchový kout už menší být nemůže!!!!!
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Strava zase až tak špatná nebyla,ale v žádném případě neodpovídá all inclusive,celý týden z ryb jen dvakrát pangacius.Jinak se to pořád opakuje dokola.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Vybavení hotelu podprůměrné,služby vlastně žádné - žádné animační programy,karaoke,delegátka byla ráda,když nikoho neviděla.
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
Pláž dobrá,jen pořád dost foukalo ( ale to nebyla chyba CK),musíte si koupit na pláži pití.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Okolí hotelu normální,někdy to tam smrdělo.
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Absolutně hotel neodpovídal třem hvězdičkám,strava řekněme slabší plná penze.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 45 z 72 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.