Napsat recenzi

hotel stella Katrin bych nedoporučila nikomu!!!!!!!!

Recenze hotelu Adele Residence Hotel (ex Stella Katrin) **** (Řecko - Kréta - Adelianos Kampos)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 243x
Recenze se líbila: 530 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Kdyby nebylo na Krétě krásné, čisté moře, byla by to pro nás zkažená dovolené.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Ubytování neodpovídá hotelu s 3*, ale pouze ubytovně. Koupelna ušmudlaná, sprcha, kout, záchod, umyvadlo atd....vše už hodně používané a nic moc uklizené. Jediné plus, že byla na pokoji klimatizace a chladnička.. Jinak zbytečně zabírá místo nefunkční dvoupl.el.vařič, prázdné kuch,skříňky.. prostě pokoj působí jako původní ubytovna pro personál, nebo pro hosty, kteří si chtějí sami vařit. Ani označení 3* nikde nenajdete, jako u ostatních hotelů. Voda večer už netekla teplá a to nebylo toto ubytovací zařízení ani plně obsazeno.

Strava a stravování  průměrně (1,7/5)

Stravování bylo příšerné. Jídla bylo málo, když jsme přišli 20 minut po otevření restaurace, nebylo už žádné maso, takže jsme jedli třeba jen rýži a zeleninu, nebo těstoviny a zeleninu. Zákusek jsem zkusila pouze 2x, protože jich bylo velice málo a když je hosté vybrali, nikdo je již nedoplnil. Snídaně byly asi nejlepší, sice pořád stejné, ale aspoň byl dostatek vek a toho jejich tvar.sýru a obyč. salámu. Takže jsme určitě nepřibrali :-). Jídlo bylo dováženou nějakou cath.společností, bylo ho objednáváno málo a nestačilo pro všechny hosty a to podotýkám nebyl plně obsazený hotel. také bylo velké štěstí, když na vás vyšel celý příbor (nůž i vidlička), a to byly různé velikosti, jakoby posbírali příbory po různých zařízeních. Čistota nic moc, museli jsme vybírat, abychom měli čistý příbor, nebo talíř či hrníček. Párkrát se stalo, že jsme si mazali veku malou lžičkou, jelikož se nikdo neobtěžoval doplnit příbory. Někdy zase nebyly hrníčky na čaj či kávu, tak jsme si je museli nalívat do skleničky, která byla na vodu se šťávou, kterou vám podávali u snídaně. Po veškerém jídle jsme si museli po sobě odnášet špinavé nádobí a vysypávat zbytky a odpad do připravených nádob (asi si spletli hotel se školou v přírodě). Nejednalo se o žádné all inclusive, ale pouze o chudou plnou penzi s nápoji /ty jste si měli možnost objednat u otráveného personálu od 10.00 - 22.00 hod. ale nesměli jste přijít 9.59 hod.to vám nikdo nic nedal, nebo 22.00, to už vám taky nikdo nic nedal. Jinak se snažili nacpat do sklenice co nejvíce ledu a co nejméně nápoje. V den odjezdu (odjížděli jsme v 13.35 hod., takže jsme dle delegáta měli využívat "all inclusive" až do odjezdu) nám personál sdělil, že oběd nám teda ještě dají, ale pití už ne, to už si musíme zaplatit. Byli neústupní a toto dodrželi, nedostali jste ani kapku. Než dát peníze takové lůze, tak jsme si raději zašli do blízkého shopu a koupili si chlazené pití tam. Také jsme oželili několik rádoby obědů a večeří a zašli si raději za své peníze do nějaké restaurace či taverny.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Bazén pouze jeden malý, který jste mohli využívat pouze do 19.00 hod, protože pak se prý čistil. Čištění probíhalo tak, že tam nějaký jejich poskok chodil se síťkou.. toť vše.

Personál byl spíše otrávený a nic moc ochotný. co se týká úklidu, tak si uklízeli jak se jim chtělo. Jak jistě víte, toal.papír se nesmí házet do WC mísy ale do odp.koše, takže by jej měli prý denně vynášet. Nám ani pokoji vedle nevynesli nic. Když jsme je žádali aby nám koše vynesli, nic se nedělo. Když jsme po nich chtěli nový sáček do koše, že si je teda vyneseme sami, opět nic. Nakonec jsme vše sdělili delegátovi, ale ani on s nimi nehnul a nakonec nám koše vynesl on sám, ovšem nové sáčky jsme do nich nedostali.....

Wifi připojení pouze za poplatek.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře bylo krásně čisté... pláže celkem čisté, ale nebylo to od Stella Katrin 50m, jak píše cest.kanc. Kovotour, ale cca 200m. Toto nám nějak nevadilo, jen nás chtěli posílat, abychom chodili přes nějakou uličku, kde hotely vylívaly odpad atd... HNUS. Chodili jsme přes protější hotel JO-AN Beach úplně bez problémů a krásnou, čistou uličkou. Také vstup do vody nebyl pouze písečný, jak Kovotour uváděl, ale většinou bylo kamenné podloží, nebo kameny a ty nebyly vůbec vhodné pro děti nebo starší lidi. Vlny vás házely mezi kameny a i my jsme měli někdy problém se udržet, otlučená kolena jsme si odvezli :-). Lehátka a slunečníky byly pouze za poplatek 5,- EUR za 2 leh.a slunečník na celý den, takže se to dalo...

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Vzdálenost obchůdků byla cca 50m, takže super, také bankomat cca 20m, taverna hned vedle hotelu. Procházka s obchůdky hezká. Také město Rethymno moc hezké, určitě si zajeďte na celodenní výlet busem, kde jízdenka stojí 1,30 EUR, takže paráda. Všude kolem Stella Katrin byla wifi zdarma, takže jen naše ubytovna Stella Katrin se snažila z lidí vyždímat co jen šlo.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Vzpomínám pouze na moře a výlety, které jsme absolvovali, jinak Stella Katrin HNUS!!!!

Styděla bych se, kdybych pracovala v cestovce a měla tento hotel někomu doporučit. Máme zkušenosti s K****** velice podobní už z loňska z Chorvatska, taky pěkný podvod jak se stravou, tak s ubytováním. už nikdy více s těmito lháři nikam nepojedeme!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 18 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání