Napsat recenzi

Dokonalá shoda reality s recenzemi

Recenze hotelu Adele Residence Hotel (ex Stella Katrin) **** (Řecko - Kréta - Adelianos Kampos)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 285x
Recenze se líbila: 388 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Před odjezdem jsme pročítali recenze, a tak jsme v podstatě byli dokonale připraveni na všechno, co tento hotel nabízí (včetně rozsahu animačního programu)... Díky tomu jsme neměli žádná přehnaná očekávání a současně jsme nezažili ani nějaká milá překvapení... Vše probíhalo bohužel přesně tak, jak se zde píše včetně popisu první informační schůzky :-)... Děkuji za tyto informace před cestou!

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Pokoje pro 4 osoby jsou prostorné, klimatizace byla v červenci bez poplatku. Koupelna je maličká, ale funkční. Když se pokazilo světlo, stihli ho do 24 hodin opravit. Uklízelo se obden. Jednou za pobyt vyměnili povlečení.

Strava a stravování  průměrně (1,7/5)

Hotel nejspíš původně při své výstavbě nepočítal s kuchyní a vnitřní jídelnou. Je totiž umístěna ve vstupním malém prostoru haly. Recepce přechází v menší bar. Přímo naproti recepce a baru jsou stoly, kde budete jíst. Vzadu haly jsou bufetové stoly, kolem kterých se prochází v řadě za sebou ve velmi stísněném prostoru. Před každým jídlem se tvoří fronty. Další menší stolky k posezení s jídlem jsou u bazénu a na terase před vstupem do hotelu.

Talíře, skleničky, hrníčky jsou občas špinavé. Obsluha vám klidně nalije nápoj do skleničky, na které je otisk rtěnky minulého hosta. Toto neřeší. Stolky, kde se jí, jsou ale udržovány v čistotě.

Co se týče kvality jídla. Snídaně jsou každý den stejné. Obědy a večeře se mírně obměňují. Hlady člověk není, ale vybírat si moc nemůžete. Některá jídla se zde nedoplňují, jednoduše pak nejsou a pozdější příchozí už mají "zúžený výběr". Zejména je vidět šetření na mase a nešlo si nevšimnout pohledů obsluhy, když si někdo naložil větší porci masa. To, co se píše detailněji v jiných recenzích o jídle, je pravdivé.

Nečekaný problém jsme zažili poslední den s obědem. Oběd začíná ve 13 hodin a odjezd autobusu byl ve 13:15. Delegát v pokynech nám na nástěnce napsal, že si můžeme vybrat mezi balíčkem či rychlým obědem a balíček případně máme nahlásit na recepci. Když jsme přišli na recepci, tak recepční o ničem nevěděla a razantně nám odmítla balíčky připravit. Na naši žádost, zda můžeme tedy začít obědvat o 15 minut dřív, toto po konzultaci s majitelem hotelu nekompromisně rovněž odmítla.

Když jsme se obrátili na animátora, tak nám jen řekl, že to není v jeho kompetenci řešit, ať oslovíme delegáta. Kontaktovali jsme delegáta. Ten taky nebyl moc ochoten to nějak řešit, ale nakonec pod naším tlakem přislíbil pokus o řešení (nakonec taky neuspěl).

Současně náš animátor, který nám řekl, že to nemůže řešit, byl osloven slečnou na recepci, aby okamžitě pokyn delegáta na nástěnce opravil, a začernil informaci o možnosti balíčku na cestu. A najednou animátor to směl řešit :-).

Celé této situaci nerozumím, pominu-li neochotu udělat obyčejný balíček na cestu, tak i samotné bufetové stoly byly připraveny již ve 12:45, jen my jsme nesměli se k nim přiblížit dřív, než odbyla 13. hodina. Vzhledem k této situaci, kdy někteří hosté se svého práva na oběd vzdali, pak personál hotelu hostům, kteří neměli už nárok na oběd, umožnil "rychlý oběd".

Toto dokresluje přístup personálu ke svým hostům.

V jiných hotelech jsme se nikdy s takovým přístupem ještě nesetkali. Tyto situace řešili ke spokojenosti svých klientů delegáti CK a čas posledního jídla domluvili s hotelem tak, aby se klienti mohli před cestou v klidu najíst...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Personál je někdy ochotnější, někdy méně. Nešlo neslyšet, jak se mezi sebou o hostech baví a jak se některým občas i vysmívají. Nevýhodou pro vás může být, pokud hovoříte anglicky či jinými jazyky, a personálu rozumíte.

Taky za zmíňku stojí animační program CK. Vede ho 1 animátor, který zde pobývá od června do září. Na nástěnce visí rozpis animačního programu, jehož změna je ale vyhrazena :-). A tuto poznámku dostál na plné čáře.

Animátor má na starosti jen pár klientů této CK, kdy s dětmi hraje karty (většinou po obědě), jednou s nimi zahrál místo karet petanque. Odpoledne dvakrát za pobyt postavil hrad z písku na pláži, v moři si s dětmi jednou zahrál s míčem a taky jednou si naše děti vyžádaly bazénovou bitvu, ale bylo vidět, že animátorovi to bylo proti srsti.

S dospělými večer se věnoval taky hraní karet. Hotel uspořádal za pobyt 1 party, kdy animátor se přidal k personálu a zatančil si jeden řecký tanec.

Všechny ostatní aktivity, které jsou napsány na nástěnce, jako je např. ranní rozcvička, kick box, jóga pro začátečníky, kurz řečtiny, beach volleyball, malování ve stínu, dětské hry v bazénu, cvičení na pláži, kreslení zátiší, badminton, seznamovací večer atd. se nekonaly.

Ti, co neměli zkušenosti s jinými animačními programy, byli spokojeni. My zažili u jiných hotelů či cestovních kanceláří animační programy, kterých se hosté nemuseli dožadovat, ale fungovaly automaticky. Nicméně díky zdejším recenzím jsme na toto pojetí animace byli připraveni, a s tím i smířeni.

Dětem se to tak líbilo, že se rozhodly být taky animátory, až budou velké. Zdejší animátor toto má jako velmi příjemný pobyt, bydlí v apartmánech kousek od hotelu, stravuje se v hotelu a s hosty se občerstvuje v baru (včetně celodenní neomezené konzumace alkoholických nápojů).

Na jeden den animátor odjel se 4 hosty na celodenní výlet autem coby jejich řidič (hosté platili jen půjčovné auta). Takové služby animátora jsme jinde nezažili...

Animátor je ochoten se na čemkoliv domluvit, jen po něm nechtějte klasický "animační program", jak to bývá v jiných klubových hotelích.

Nepochopili jsme, proč na nástěnce vůbec visí rozpis aktivit, které se nekonají.

Když už se věnuje animátor dětem či dospělým hostům, tak se vždy s nimi nezapomene vyfotit, aby mohl CK prokázat svou aktivitu. CK asi netuší, jak intenzivní a časově nenáročný tento animační program je.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž je kousek od hotelu. Přístup vede skrze jiný hotel a je velmi příjemný a v pořádku. Slunečník se 2 lehátky na pláži je za poplatek 5 EUR/den. Pláže jsou prostorné. Skalnaté plotny u vstupu do moře se daly přejít i bez bot do vody. Některé dny byly větší vlny, moře bylo čisté.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

V okolí jsou další hotely, pár obchůdků, půjčoven aut a restaurací. Hned vedle hotelu je bankomat, taxi a informační centrum. Zastávka autobusu je kousek.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Kréta je krásný ostrov. Dovolenou jsme si báječně užili i tak, ale tady nehodnotím destinaci, ale pouze hotel a CK. Do tohoto hotelu se vracet nebudeme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 18 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání