Napsat recenzi

Fanar hotel

Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2022
Přečteno: 753x
Recenze se líbila: 168 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Po 4 letech jsem se vrátila do hotelu Fanar a nestačila se divit, jak za tu dobu se snížila úroveň ubytování, služeb, personálu i stravování. Celkově bych mu dala 3 hvězdičky (africké).

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Pokoje prostorné, pěkně osvětlené, vybavení běžné, postel poněkud rozvrzaná, dobrý balkon.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Velmi malý výběr jídel v hlavní restauraci, nádoby zely občas prázdnotou - např. kostra z ryby vydržela celých 20 minut. Když bylo jídlo doplněno, bylo hned rozebráno a na další se čekalo 10 až 15 minut. V době ramadánu nedostal host v hlavní restauraci ani pivo, ostatní bary zavřené, fungovala jen restaurace na pláži (tam dostal host i pivo a jiný alkohol), ale tato restaurace byla pro starší hosty poněkud daleko.

All inclusive spočívalo ve snídani, obědu a večeři. Během dne si host mohl z barelu natočit vodu či "práškový" džus. Pokud dostal chuť na kávu, musel si jí jít sám uvařit na pokoj do papírového kelímku. Pokud dostal hlad či na něco chuť, měl smůlu.

Po četných stížnostech byl schválen příděl 1 pivo a 2 vody (0,3 l) na osobu a den. Zdarma pak i soda či mini tonic.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Pokoje uklizené povrchně, dekorační polštáře špinavé, dveře samý flek, na pohovku se člověk štítil sednout, set na kávu a čaj bez hrnků, jen s papírovými kelímky, které zapáchaly. V koupelně pouze polystyrénové kelímky a doplňovací zásobníky na mýdlo a šampon. Alespoň že ručníky byly vyměňovány.

Další vybavení hledal člověk marně. Personál sice milý, ale poněkud pomalý a ušmudlaný.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Moře krásné, teplé, ale o to se hotel nezasloužil. Na pláži poletovaly kavky, takže klovaly do všeho, co si člověk na lehátku či stolku ponechal, nebo mu to pokálely. A co hůř, kavky vytahovaly odpadky z košů na pláži, takže se tam neustále válely prázdné kelínky, plechovky, pokakané dětské pleny, aj.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Okolí hotelu je pěkné, dokonce jsou tam i malé butiky. V době ramadánu s omezenou otevírací dobou. Ale do větší vesnice či města daleko (taxi 40 USD jedna cesta).

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Hotel pěkný, ale zasloužil by si lepší údržbu a hosté lepší servis.

All inclusive rozhodně nedostatečné.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 29
z 39 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivana Hermonová: Dovolená ve FANARU - 15. 4. 2022 19:56

Souhlasím s paní Jarmilou… Naprostá katastrofa. Z dovolené snů v Ománu, se nám stala noční můra. Nic zde nefunguje. Pivo nalévají z plechovek, drinky lejou do ošuntělích plastových skleniček. Venku jsou přes den jakési špinavé plastové bedny, kde si můžete vylovit plechovku buď sody, toniku nebo light pepsi, naprosto nechutné!!! Bar, který funguje do 15:00h a poté od 18:00h, je úplně vzadu (cca 400m) od hlavní recepce a ubytování, kde na celý hotel obsluhují pouze 2 číšníci. Toto absolutně neodpovídá All inclusive, který máme zaplacený! Jak je v dnešní době možné za nemalé peníze takto fungovat v 5 hvězdičkovém hotelu??? Asi by se měla cestovní kancelář ***, trochu zamyslet jaké nabízí hotely a v jakých podmínkách tam klienti musí přečkat dovolenou, ze které by měli odjíždět spokojeni a ne naštvaní! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Dafár (Dhofar) - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání