Fanar hotel
Recenze hotelu Fanar Hotel & Residences ***** (Omán - Dafár (Dhofar) - Salála (Salalah))
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jarmila |
Vloženo: | 14. 4. 2022 |
Pobyt: | duben 2022 |
Přečteno: | 753x |
Recenze se líbila: | 161 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Po 4 letech jsem se vrátila do hotelu Fanar a nestačila se divit, jak za tu dobu se snížila úroveň ubytování, služeb, personálu i stravování. Celkově bych mu dala 3 hvězdičky (africké).
Ubytování
Pokoje prostorné, pěkně osvětlené, vybavení běžné, postel poněkud rozvrzaná, dobrý balkon.
Strava a stravování
Velmi malý výběr jídel v hlavní restauraci, nádoby zely občas prázdnotou - např. kostra z ryby vydržela celých 20 minut. Když bylo jídlo doplněno, bylo hned rozebráno a na další se čekalo 10 až 15 minut. V době ramadánu nedostal host v hlavní restauraci ani pivo, ostatní bary zavřené, fungovala jen restaurace na pláži (tam dostal host i pivo a jiný alkohol), ale tato restaurace byla pro starší hosty poněkud daleko.
All inclusive spočívalo ve snídani, obědu a večeři. Během dne si host mohl z barelu natočit vodu či "práškový" džus. Pokud dostal chuť na kávu, musel si jí jít sám uvařit na pokoj do papírového kelímku. Pokud dostal hlad či na něco chuť, měl smůlu.
Po četných stížnostech byl schválen příděl 1 pivo a 2 vody (0,3 l) na osobu a den. Zdarma pak i soda či mini tonic.
Vybavení, služby a personál hotelu
Pokoje uklizené povrchně, dekorační polštáře špinavé, dveře samý flek, na pohovku se člověk štítil sednout, set na kávu a čaj bez hrnků, jen s papírovými kelímky, které zapáchaly. V koupelně pouze polystyrénové kelímky a doplňovací zásobníky na mýdlo a šampon. Alespoň že ručníky byly vyměňovány.
Další vybavení hledal člověk marně. Personál sice milý, ale poněkud pomalý a ušmudlaný.
Pláž a moře
Moře krásné, teplé, ale o to se hotel nezasloužil. Na pláži poletovaly kavky, takže klovaly do všeho, co si člověk na lehátku či stolku ponechal, nebo mu to pokálely. A co hůř, kavky vytahovaly odpadky z košů na pláži, takže se tam neustále válely prázdné kelínky, plechovky, pokakané dětské pleny, aj.
Okolí hotelu
Okolí hotelu je pěkné, dokonce jsou tam i malé butiky. V době ramadánu s omezenou otevírací dobou. Ale do větší vesnice či města daleko (taxi 40 USD jedna cesta).
Celkový dojem
Hotel pěkný, ale zasloužil by si lepší údržbu a hosté lepší servis.
All inclusive rozhodně nedostatečné.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 29 z 39 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Ivana Hermonová: Dovolená ve FANARU - 15. 4. 2022 19:56
Souhlasím s paní Jarmilou… Naprostá katastrofa. Z dovolené snů v Ománu, se nám stala noční můra. Nic zde nefunguje. Pivo nalévají z plechovek, drinky lejou do ošuntělích plastových skleniček. Venku jsou přes den jakési špinavé plastové bedny, kde si můžete vylovit plechovku buď sody, toniku nebo light pepsi, naprosto nechutné!!! Bar, který funguje do 15:00h a poté od 18:00h, je úplně vzadu (cca 400m) od hlavní recepce a ubytování, kde na celý hotel obsluhují pouze 2 číšníci. Toto absolutně neodpovídá All inclusive, který máme zaplacený! Jak je v dnešní době možné za nemalé peníze takto fungovat v 5 hvězdičkovém hotelu??? Asi by se měla cestovní kancelář ***, trochu zamyslet jaké nabízí hotely a v jakých podmínkách tam klienti musí přečkat dovolenou, ze které by měli odjíždět spokojeni a ne naštvaní! reagovat