Napsat recenzi

chybičky by se našly, ale spokojenost

Recenze hotelu Radisson Blu Resort Saidia Beach Resort ***** (Maroko - Saidia - Saidia)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 17 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

I přes drobné chybky jsme si pobyt užili a byli jsme spokojení.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Pokoj byl skutečně krásný, jak se sluší na 5 hvězd. Výhled "do zahrady" je skutečně do zahrady. Trezor většinově fungoval, tím myslím, že jsme museli zvolit kód bez prostřední řady 4, 5, 6 :) jinak bez problému. Stínítka lampy v koupelně byla ale opravdu špinavá, něčím politá, to by být nemělo, ale nestálo nám to za to to nějak řešit. Velký problém je s kartičkami do pokojů - absolutně nesmí být poblíž mobilu, jinak se hned deaktivují (na recepci bez problému hned obnoví). A tím nemyslím nalepený na mobilu, ale jen v jedné kabelce. Prostě nelze.

Pozor na areál a chodby - na mnoha místech nesmyslná převýšení o cca 10-20cm, pro neopatrného člověka doslova past.

Škoda, že na pokojích není nic na sušení plavek a ručníků. Horní patra mají aspoň zábradlí na balkonu, přízemní pokoje mají otevřenou terásku bez zábradlí.

Přes silnici je nějaký bar, který do pozdní noci provozuje hlučnou diskotéku. Pro osoby citlivé na hluk to není na spánek ideální. Ale v jiné části hotelu byl pravděpodobně klid, ovšem až od 23h, kdy skončily hotelové programy.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Na jídlo jsem tu četla ošklivou recenzi, takovou zkušenost jsme neměli. Výběr zejména ze zákusků a mnoha zeleniny, pečivo, marmelády, vajíčka. Maso - každý den nejméně dva druhy (ryby, skopové, hovězí, kuřecí), spíše tři. Nugetky nepočítám, něco takového si dám v mekáči a ne v hotelu. Ovoce bylo chudší, hlavně meloun, občas jablko nebo broskev. Pizzu a omeletu dostali jen vytvrvalci, byla na ně vždy dlouhá fronta. Čistota v jídelně se udržuje, pochopitelně když se tam vystřídají vyšší desítky lidí s rodinami a malými dětmi, tak to není ihned mávnutím proutku. Ale personál se v tomto ohledu maximálně snažil. Co byla krize, byly slánky, bylo jich málo, sůl kvůli vlhkosti slánku často ucpala a hosté si to málo brali z jednoho stolu na druhý.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál ochotný a milý, žádná neochota nebyla, ani co se týká vrácení kauce za osušku. Teda jedna výjimka byla, u bazénového baru byli vysloveně nepříjemní dva číšníci. Ale bohatě to vyvážili jiní číšníci, kteří byli ochotní a milí. Je pravda, že na baru jsem často čekala dlouho. Pozor pro kuřáky - popelníky nejsou běžně nikde k dispozici, na vyžádání vám ho dají, ale chvilku to pak vezme.

Co nás velmi zklamalo, samotný hotel NEMÁ žádný obchod, ani směnárnu. Jen bankomat, který prý ale moc nefunguje s VISA kartami, no já měla Mastercard a taky nic.

Každý večer byl nějaký program, v hlavním bazénu se neustále něco konalo. My jsme měli raději jeden z bočních bazénů, kde byl božský klid. Ten jediný neměl ani brouzdaliště, to měl hlavní bazén a druhý boční bazén.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Náš pokoj byl u pláže úplně nejblíž, tj. asi 40 metrů ... od VSTUPU na pláž. Od vstupu asi 40 m dřevěný chodníček, pak už jen pískem asi 50m k naší ohrádce s hotelovými lehátky. Od ohrádky dalších 40 metrů k moři. Takže jo, k pláži kousíček, k moři to tu dvoustovku i dá.

Jediný klad pláže je v tom, že v naší ohrádce bylo opravdu dostatek lehátek, žádné boje neprobíhaly a nebyly potřeba. Ohrádka byla uklizená. Ale v okolí ohrádky bylo odpadků opravdu celkem dost, pro tolerantního člověka na hraně, pro háklivějšího nepřijatelné. Žádný bar, žádná sprcha, žádný záchod, prostě nic. Musíte se brodit pískem až k hotelu.

Vstup do moře pozvolný, ještě asi 40 metrů člověk normálně stál, voda sotva po ramena.

Pláž je jinak velmi dlouhá, a od přístavu ji postupně zabydlují místní, při návalu se dostali až před naši ohrádku.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Uklizeno, čisto, příjemná promenáda do přístavu - ten bych ale nenazvala příležitostí k nákupu, nejvíc nám to připomínalo zábavní cetrum konstruované pro místní. Tedy disko, restaurace, zábava, skákací hrady, čluny ... na nakupování to nebylo, jen na základní věci, případně několik stánků na jednom parkovišti, dále. lékárna. A asi tam byl poblíž i velký supermarket, ale neprozkoumali jsme tu budovu. Zmrzlina - klasický nanuk - nelze sehnat. Jen se tam asi třikrát prošel nosič po pláži, jinak ne.

Kdo by chtěl zajít do městečka Saidia, během chvilky vám zavolají taxík (stojí stabilně 5€). Nějak tam jezdí i autobus, ovšem bez jízdního řádu. My jsme jím nejeli, ale v Saidii jsme potkali Poláky, kteří ho využili tam i zpět. Pravděpodobně jezdí tak jednou za hodinu, prý je to jen jeden, který jezdí okružně.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

+ písková pláž s dostatkem lehátek, pěkné pokoje, 15 minut procházkovou chůzí do přístavu, kde se lze zabavit, dobré jídlo

- na pláži odpadky a není moc chodníček. Žádné zázemí na pláži. Neustále se deaktivují kartičky. V hotelu a bezprostředním okolí žádná možnost obchodů, stánků, zmrzliny.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 16
z 30 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Saidia - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání