Napsat recenzi

Špatná zkušenost

Recenze hotelu Radisson Blu Resort Saidia Beach Resort ***** (Maroko - Saidia - Saidia)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 38 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel se prezentuje jako 5hvězdičkový s all inclusive službami, bohužel realita tomu vůbec neodpovídá.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Po příjezdu jsme obdrželi pokoj, který byl velmi špinavý a neuklizený, koupelna byla ve velmi špatném stavu s plísní, s rezavou sanitou, protékající toaletou a sprchovým koutem, který neodtékal. Klimatizace rovněž nefungovala. Druhý den jsme se stěhovali do jiného pokoje, který byl jen o něco málo čistější ale klimatizace opět nechladila a wi-fi připojení také nefungovalo. Sprchový kout opět neodtékal a toaleta protékala celý pobyt. Úklid pokojů spočíval pouze v ustlání postele a doplnění toaletního papíru. Ochota personálu řešit nedostatky či opravy byla nulová.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Výběr jídel byl velmi omezený, jídlo nebylo doplňováno, opakovalo se pořád to samé dokola s převahou smažených a mastných jídel. Jídlo bylo neochucené a bez chuti. Nápoje byly podávány v plastových, špinavých a olepených kelímcích. Obsluha nefungovala a když už ano, tak pouze pro místní. Stoly a židle v restauracích a v barech byly olepené, umaštěné a špinavé se zbytky jídel po předchozích strávnících. Na podlaze v restauraci se válely zbytky jídel, které málokdy někdo uklidil. Stoly pro nové strávníky nebyly připravené, příbory a ubrousky jsme si museli shánět sami po restauraci. Bohužel bary ani restaurace nejsou dostatečně zásobené a vybavené na takový počet hostů, který v hotelu je, a tak bylo na denní pořádku, že většinu nápojů již odpoledne neměli a o kvalitě koktejlů se raději zmiňovat nebudu...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Interiér i vybavení hotelu bylo rovněž neudržováno, špinavé podlahy, spáry, kliky od dveří, vše olepené, umaštěné, odřené, rozpraskaná dlažba, špinavý až téměř nechutný nábytek a sedačky u recepce, většina věcí nefunkčních. Na toaletách u bazénů nebylo za celý týden dodáno mýdlo ani papírové utěrky, fukar na ruce tam nebyl. Klimatizace nechladila ani v restauraci a v dalších společných prostorách hotelu, kde bylo nesnesitelné horko.

Večerní animační programy byly velmi hlasité a končily až kolem půlnoci.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Pláž je přibližně 300 m daleko přes místní promenádu kudy jezdí i auta. Bohužel je i veřejná a hotel má jen malý kousek uprostřed, který je vyhrazen provazovým plotem. Pláž je velmi hojně navštěvovaná místními, kteří si tam staví stany, slunečníky a to i v části, která je vyhrazená pro hotel. Na pláži byly odpadky a další nepořádek. U pláže je umístěn bar, který ovšem k hotelu nepatří a každý den zde byla velmi hlasitá diskotéka.

Moře je hezké s pozvolným vstupem do vody.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

V okolí hotelu je marina, kde je pár obchodů.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Horší dovolenou jsme zatím nikdy a nikde nezažili. Od prvního dne se problémy jen kupily a nejhezčí část z celého pobytu byl odjezd domů.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 31 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Saidia - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání