Napsat recenzi

nikdy více

Recenze hotelu Oasis Atlantico Saidia Palace & Blue Pearl Resort ***** (Maroko - Saidia - Saidia)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 114 čtenářům
Fotografie: 17
Videa: 0
Komentáře: 0
  • gauč na pokoji gauč na pokoji
  • bar u bazénu bar u bazénu
  • gauč na pokoji gauč na pokoji
  • stravování místních obyvatel stravování místních obyvatel
  • stravování místních obyvatel stravování místních obyvatel
  • restaurace - večeře restaurace - večeře
  • vnitřek výtahu vnitřek výtahu
  • wc v lobby wc v lobby
  • toaleta v lobby - výklenek toaleta v lobby - výklenek
  • pláž pláž
  • pláž pláž
  • pláž pláž
  • pláž pláž
  • resort - skládka uvnitř resortu resort - skládka uvnitř resortu
  • resort resort
  • strop v lobby strop v lobby
  • pláž pláž

Hotel neodpovídá 5*, max. 3*. Hotel v rozkladu, resort v některých částech plný odpadků. Kultura stravování místních obyvatel otřesná. Celý týden komáři, postřiky nefungovaly. Fontány vypnuty, asi konec sezóny. Síť wifi na pokojích vypadávala, nejlepší signál v lobby nebo v restauraci.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Zašlé sociální zařízení, rozpadlý gauč na pokoji, nefunkční trezor, postele převlečeny komplet 2 krát za týden, špatně značeny pokoje v resortech. Jediná výhoda velký pokoj a velká postel. Upatlaný výtah.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Jídlo studené, víno teplé. Kultura stravování místních obyvatel katastrofální. Kočky na stole a na židlích během večeře. Opatlané příbory, talíře i sklenice. Neuklizené jídlo ze stolů, zbytky na židlích i na zemi. K dispozici pouze 4 druhy ovoce. Sklenice skleněné výjimečně, spíše plastové, na baru u baru plastové kelímky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Ručníky špinavé odnesou dopoledne, čisté dostanete večer nebo po urgování delegátky (opakovalo se 3krát během 7 dnů). Neustále nedostatek toaletního papíru. Recepční v pohodě. Úklidová služba pomalejší. Barmani v lobby přednostně obsluhovali muže. U bazénu na baru neustále chyběli nějaké nápoje.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Moře po bouřce špinavé, pláž plná odpadků a naplavenin z moře. 5 dní trvalo, než byl kousek pláže patřící k hotelu "uklizen". Restaurace na pláži nefunkční. Lehátka na pláži v rozkladu.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Cestou k marině uklizeno. Na druhou stranu jsme nešli, nebyla dodělaná promenáda.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Nic moc. Neprezentovat hotel jako 5*, ale 3*.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 28 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Saidia - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání