Napsat recenzi

Děs a hrůza

Recenze hotelu Oasis Atlantico Saidia Palace & Blue Pearl Resort ***** (Maroko - Saidia - Saidia)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2023
Přečteno: 2x
Recenze se líbila: 110 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt v tomto hotelu byla katastrofa!!! Dovolená u moře po 5-ti letech se změnila v horor. Po příjezdu do rezortu jsme se nestačili divit, to, že jsme si museli kufry odvláčet na pokoj sami, pominu, ale dost dlouho nám trvalo kýžený pokoj vůbec najít, značení absolutně na nic. Alespoň, že pokoj byl velký a parádní postelí a tím končím s pozitivním hodnocením, vše ostatní byl jedním slovem hnus.Všude špína a odpadky, v jídelně smrad, hmyz, zvěřinec a ne vše vypadalo jako jídlo. Měli jsme od zaměstnavatele slevu, ale i za tu cenu to bylo předražené! Bylo by slušnost od CK vrátit alespoň polovinu ze zaplacené částky.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Úklid téměř nulový, spočíval v ustlání postele a vytření podlahy, koupelnu neuklízeli vůbec, neustálý nedostatek toaletního papíru, ručníky ráno odebrali a večer v 7h jsme je ještě neměli, bylo nutné urgovat několikrát během pobytu. Wifi na pokoji fungovala na čestné slovo.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Jídlo v jídelně, která spíše připomínala bufáč na autobusáku před 50 lety, nešlo skoro pozřít, nejen, že nebylo označené, co to je, protože u některých díží to nešlo identifikovat, ale bylo pokaždé studené. Po půl hodině po otevření nebylo nádobí, příbory ani plastové sklenice k dispozici, kdo přišel pozdě, měl smůlu. Tzv. "hodování" muslimských hostů bylo tak nechutné, že se mnohým udělalo okamžitě šoufl. Zbytky jídel se válely doslova všude, na stolech, židlích i zemi a mezitím vších se válely a procházely kočky, invaze komárů nebyla vyřešena za celý pobyt, jen marná snaha, kdy při večeři chodili zaměstnanci se spreji proti hmyzu a vesele rozstřikovali mezi stoly, to, že zrovna večeříme, že nám to padá na jídlo a nedá se tam dýchat, nikoho nezajímalo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Hotel postaven v r. 2009, nicméně vybavení vypadalo, že pamatuje královnu Kleopatru. Služby personálu - absolutní nezájem, bylo nám sděleno, že to vykonávají za minim. mzdu nebo dokonce zadarmo v rámci jakési stáže, takže se fakt nesnažili, bylo to vidět na každém kroku.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Příjeli jsme v pondělí, na pláž jsme se odvážili až ve čtvrtek navečer, dokud ji trochu neuklidili, i přesto byla plná odpadků, větví, plastů i mrtvých ryb, které nakonec přece jen v pátek odklidili, lehátka polámaná a špinavá, nikde žádná sprcha, ani WC, plážový bar mimo provoz.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Nebylo kam moc chodit, v rezortu tu a tam odpadky. Marina 10 min od hotelu, promenáda celkem ušla, v Marině ale nic, jen 2 krámky se suvenýry.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Za trest.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Saidia - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání