Napsat recenzi

Veliké rozcarovani

Recenze hotelu Long Beach Resort Hotel *** (Kypr - Famagusta - Famagusta)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 10 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 13
  • Takto bohužel vypadá většinou jediné volné místo v "Restauraci", kde snidate, obedvate a vecerite v 45 st.vedru.. Takto bohužel vypadá většinou jediné volné místo v "Restauraci", kde snidate, obedvate a vecerite v 45 st.vedru..

Velice pravdive o celém resortu vypovídá recenze "Akrašenda", jelikož k této recenzi není už co dodávat, vyplním pouze hvězdičky.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Jelikož jsme si priplaceli za vilku v první řadě u moře, bylo to to nejlepší co jsme v hotelu zazili, protoze to opravdu splnilo naše očekávání.. Stala opravdu na pláži..

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Jedná velká katastrofa, která vedla k podání reklamace, jelikož hotel nemá žádnou restauraci splňující jakékoliv standardy a predstavy restaurace, ať už evropské či Turecké.. posezení u bazénu v 40st.vedru není restaurací...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Personál hotelu, který je složen z pracujících emigrujicich studentů bohužel nevyvazi hrůzu stolování a stále nefungující nápojové a kávové špinavé automaty. Snažili se, ale to je vše.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Ano pláž u hotelu opravdu není přístupná ani s botami do vody, ale pokud se do vody slozite dostanete je opravdu čistá, teplá a průzračná, ale to není zásluhou hodnoceneho hotelu. A ano, majitel vlastní i prilehle plážové bary, za které si ale nechá pořádně zaplatit.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Vše už výše popsané je naprostou pravdou. Vedle je lunapark a diskotéka vyhravajici do rána.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Velice mě mrzí, že takovouto recenzi na úkor CK *** musím napsat i já. Velice mě zajimá její vyjádření k mé reklamaci.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 53 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

akrašenda: Long Beach Resort - 13. 8. 2024 16:51

Přeji štěstí s reklamací. Nám bylo po asi měsíci, naprosto hloupě odpovězeno, dle podle mě předepsaných formulářů CK, že je jim líto, že nám nechutnalo, ale že má každý jiné chutě a doufají, že příště zase s nimi..... Tak to zcela jistě. Prostě ze všech stížností co jsme napsali, vybrali jedinou, která se dá nejsnáze rozporovat. Zkusíme se ještě jednou ozvat, už jen na základě toho, že vidíme, že opravdu nejsme jediné s tímto názorem a nejsme jen vyhledavatelky problémů a poněkud rozcapené :-). Za mlada jsme mívaly i dovolené pod stanem apod. S věkem a zdravotním stavem logicky troch rostou nároky na pohodlí a rozhodně k němu nepatří stolování venku ve 40°C. Ale v úspěch příliš nedoufáme a nehodláme si ubírat volný čas a energii, marným dohadováním s tímto cestovním molochem. Recenzi jsem napsala, aby ostatní lidé měli opravdu relevantní informace a nedopadli, jako my dvě kamarádky po letech jedoucí na společnou dovolenou, kterou si dala k jubileu jedna z nich (o to více to mrzí). a jako paní Renata, která bohužel také ještě tyto informace neměla a udělala stejnou zkušenost. reagovat

Renata : Re: Long Beach Resort - 13. 8. 2024 20:43

Ano, také nejsem žádný "stěžovatel", ale je mi velmi líto lidi, kteří již tento zájezd zakoupili a teď tohle musí číst a chci upozornit ty, kteří by nad koupí uvažovali. Jen nám ( bylo nás tam víc, kteří jsme na místě podali reklamaci) nešli do hlavy lidé, kteří byli i s tímto stavem nerestaurace spokojeni. Nešlo o chuť jídla, nebo o to že byl malý výběr, a spíše bych to nazvala plnou penzi s nápoji, než all...Ale o ubijejici horko, skakajici kočky na stoly, špinavé automaty a za celý týden na zmiňovaném all jsem nedržela v ruce SKLENICI na pití, poze jednorázové kelímky, což bylo absolutním vysměchem všech evropských či neevropskych all..a neprojela jsem jich málo. Jde totiž o cenu, kterou člověk v téhle osizene verzi 4☆ zaplatil...Restaurace se tam totiž nenachazela a CK ji v nabídce samozřejmě uváděla. reagovat

MiG: Lživé nabídka CK - 14. 8. 2024 13:38

Pozor na tento hotel, vše co uvádí Arakšanda a Renata je zcela pravdivé. Přístup delagátky a jejího poskoka k smíchu, jsou to oba ovšem jen asi nádeníci CK. reagovat

zkušený cestovatel: Už ta samotná volba... - 15. 8. 2024 7:14

Ano přátelé, všem faktům bez problémům věřím. Ale naopak naprosto nechápu vaši volbu - kategorie 3* v islámské zemi, navíc v podstatě na násilně zabraném a okupovaném území - tady opravdu můžete těžko očekávat /dřívější/ standardy, které panovaly v předCOVIDovém období... trochu se též divím, že vás překvapuje horko - je léto a jste dost na jihu (a ani mnoho našich domácích ubytovacích zařízení ani restaurací nemá prostory klimatizované - natož ty vnější... Chápu, že vás dost překvapí absence nápojového skla /mne zpočátku též/, ale začíná to být běžné i v 5* v celém východním středomoří a obecně destinacích arabských (výjimkou je SAE či Omán). zarazila mne ovšem zmínka o standardu 4* - pozor na odlišná /samo/hodnocení hotelů a rovněž CK, v tomhle ohledu bohužel žádné OFICIÁLNÍ kritérium neexistuje /opět zvlášť v zemi, kterou uznává jediná další !/. Je-li pak za tím vlastním nadhodnocením tuzemská prodávající CK, tvrdě do nich !!! reagovat

zkušený cestovatel: ještě dodatek... - 15. 8. 2024 7:20

Nevětším problémem ovšem je, že se vždycky najde někdo, kdo to - i přes ty špatné recenze a klamavou reklamu - koupí. A to by byl ten obchodník sám proti sobě - je-li poptávka, trvá nabídka !!! reagovat

Renata : Re: ještě dodatek... - 15. 8. 2024 8:40

Ano v tomto máte naprostou pravdu a věřte, že pokud bych si tyto recenze přečetla, nikdy bych to (a ještě za ty penize) nekoupila..Proto se snažím ozvat, tyto špatně recenze se ale bohužel začaly množit až tuto sezonu a až po tom co jsem zakoupila..Poté až do osobní zkušenosti jsem si nic nevyhledavala.. Já sama dám na recenze a zatím jsem nastesti psala jen pochvalne. Jednou jsem se na obranu hotelu musela ozvat, když já sama na snídani napocitala 23druhu peciva a lidé se nestydeli psát do recenzi, že je malý výběr...Proste vše má svou cenu, a lidé hledají mouchy tam kde nejsou... reagovat

Renata : Re: Už ta samotná volba... - 15. 8. 2024 7:51

Ano, tady to bohuzel zavání klamavou reklamou od CK. Bylo nám vysvětleno, že prodávané 4☆ jsou jejich subjektivním hodnocením.. fajn..chápu. Ale hotel nesplňuje bohužel snad ani 3☆. A promiňte, ano horko jsem čekala, ale ne že na něm budu nucena jist 3x denně s lidmi v plavkách, protože tohle prostředí vás už ani nenutí se jakkoliv snažit jist kultivovane. Nebyla to letos má první a ani poslední dovolena, navštěvují evropské i islámské hotely a nemám potřebu si stěžovat, či hledat jakékoliv mouchy Ale tady mě bohužel donutila cena nabízené hrůzy, která bohužel ve srovnani všeho co jsem kdy zažila absolutně neodpovídá. Sama jsem delegatce při odletu říkala, ať tuto nabídku jako jedna z těch lepších CK stáhnou, nebo dají pouze 3☆ a prodávají max.za 15tisic. Pokud se ovšem cena od majitele do tohoto limitu nevleze, styděla bych se jí za tyto peníze nabízet. reagovat

Ivan : To je ono - subjektivní hodnocení ! - 16. 8. 2024 16:22

Tak vidíte, předmětná CK subjektivně ohodnotila tohle zařízení na 4**** - no alespoň teď víte, že jsou firmy, resp. lidé, kteří se spokojí opravdu s málem a budou třeba velmi spokojeni i v nádražním bufetu (možná tam už dopředu vstupují v hygienických rukavicích a předem si vzali něco na dezinfekci zažívacího ústrojí). A nepřesvědčíte je, že dnešní standard je již někde jinde. Počet hvězdiček v hodnocení hotelů opravdu nemá žádnou oficiální a jednotnou klasifikaci, takže skutečně i ta garáž se může pyšnit 4* - jen nemá nárok na označení "hotel" (to by jich muselo být nejméně 10 v řadě...). reagovat

Akrašenda: Dodatek - 15. 8. 2024 13:57

Svou recenzi jsem také psala, že žádné jiné ze současného období nebyly a proto jsme někdy počátkem února kupovaly. Jinak jsou zde hotely, které kritéria 4* bez problémů splňují i když se jedná o Severní Kypr. Bohužel jsme podlehly vidině jakéhosi většího soukromí a fotky byly krásné. Navíc před šesti lety zde byla známá a nesmírně si to chválila. Poslala mě fotky s krásnou budovou jídelny, která zde již není. Prostě zřejmě nešťastná změna majitele a rádoby přestavba. Podle mě nebylo řádně ověřeno fungování v praxi a CK prostě skočila po další volné destinací. Mimochodem nyní jsem na ní viděla slevu 44 %. K tomu subjektivnímu hodnocení jsem si říkala, že když to přeženu,tak takto subjektivně mě někdo může na ubytování nabídnout i garáž a pokud se majitel a CK subjektivně dohodnou,že to má 4* a šikovně to nafotí,tak člověk, který hodnotí jen na základě fotek a recenzí na stránkách CK(všimněte si, že tam zcela špatné nejsou), tak má prostě smůlu. Proto jsem vděčná za tyto stránky a i nadále na ně budu přispívat. Ale bohužel zde někdy to hodnocení nenajdete nebo velmi staré. reagovat

Renata Kubištová: R.K. prostě mi to nedá..... - 15. 8. 2024 22:15

Dobrý den, v tomto hotelu jsem byla v červnu tohoto roku 2024. Dala jsem na doporučení známé, která tu byla v r.2018 a přečetla si recenze z min.let a ty byly pozitivní.Po příjezdu domů jsem napsala do CK (poprvé v životě),protože chci ,aby o nedostatcích CK věděla,řešila je a další jeji klienti byli spokojení. I pro mě jsou recenze přínosné a najdu v nich někdy odpovědi, které nedostanu v CK.V resortu chybí jídelna, která zde byla dříve k dispozici.Jídlo jste nuceni konzumovat venku a místo u bazénu není asi nejvhodnější.Na některých místech jde na stoly slunce.Kuchyň a "švédské stoly"jsou provizorně zbudovány z pův.bungalovu.Tam, kde stávala jídelna je dražší bar a rozestavěná nová budova.Na baru věčně něco nefungovalo,chybělo a personál nebyl dobře proškolen.Pláž se neuklízí. Myslila jsem, že už nebudu reagovat, ale strojová odpověď CK, kde z nás dělají hlupáky mě přiměla, abych ji sem uvedla..... Na úvod bychom Vám rádi sdělili, že přezkoumávání oprávněnosti reklamace klientů je pro CK..... důležitou součástí poskytovaných služeb, které tato společnost věnuje patřičnou pozornost. Nedostatky zájezdů bývají velice různorodé a mnohdy nesouvisí s kvalitou cestovní kanceláře či jejich obchodních partnerů. Na základě Vašeho podnětu jsme provedli pečlivé prošetření Vámi uváděných skutečností a v zájmu objektivního posouzení reklamace jsme si vyžádali stanovisko delegáta v destinaci a dalších příslušných osob. Veškeré nashromážděné podklady jsme důkladně prošetřili, abychom mohli reklamaci správně vyhodnotit, a dovolujeme si Vám nyní sdělit naše stanovisko k celé věci. S CK .... jste uzavřela smlouvu o zájezdu, podle které jste se měla zúčastnit pobytového zájezdu v destinaci Kypr - Famagusta, s ubytováním v hotelu Long Beach Resort 4* v termínu od 05.06.2024 do 16.06.2024. Během svého zájezdu jste byla ubytovaná v hotelu Long Beach Resort, který je obecně nabízen jako čtyřhvězdičkový. Je třeba konstatovat, že tento ubytovací komplex disponuje čtyřmi hvězdami, nicméně neexistují obecná (světová či evropská) unifikovaná pravidla pro udělování takového hodnocení. Každý jednotlivý stát si pravidla pro udělování hodnotí dle svých právních předpisů a samozřejmě v kontextu úrovně místních zvyklostí. Cestovní kanceláře mohou a garantují pouze to, že hodnocené ubytování je v souladu s právními předpisy země, kde jsou ubytovací služby poskytovány, což hotelový resort Long Beach Resort splňuje. Jsme si vědomi nepříjemné situace, kdy Vám na zahraniční dovolené nechutnala místní kuchyně. Dle námi dostupných informací strava pestrostí i kvalitou zcela odpovídá službám all inclusive poskytovaných ve čtyřhvězdičkových hotelech. Dovolujeme si Vám také sdělit, že se v případě hodnocení stravy jedná o velmi subjektivní názor, který jen stěží objektivně posoudit. Každý hotel má jinou nabídku v rámci programu stravování. Rozsah a rozmanitost stravování jsou v kompetenci managementu hotelu. Každý hotel má svá pravidla v poskytování stravovacího programu a nelze mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely a to ani hotely v rámci jedné destinace. Na internetových stránkách CK..... je uvedeno, že all inclusive zahrnuje snídaně, obědy a večeře formou bufetu. Nealkoholické a vybrané nápoje místní výroby v místech a časech určených hotelem. Mrzí nás, že jste se v době trvání zájezdu potýkali s výpadkem vody. Tyto problémy se bohužel zejména v přímořských destinacích čas od času vyskytují. Přestože naši pracovníci při nákupu ubytovacích kapacit důkladně prohlíží ubytovací objekty, snaží se vybírat to nejlepší, a v katalogu je pravdivosti a přesnosti popisů ubytovacích objektů věnována maximální péče, některé skutečnosti nemůžeme ovlivnit, jako jsou např. nepředvídatelné technické poruchy - ve Vašem případě netekoucí voda. reagovat

Renata : Re: R.K. prostě mi to nedá..... - 16. 8. 2024 7:42

Dobrý den, nevěřila jsem jaký ohlas ještě po mém příjezdu můžu recenzi vyvolat..Pokud by kdokoliv z vás chtěl, můžeme na CK *** podat ještě hromadnou stížnost. Mě se stále nevyjadrili, a já si nestezovala ani na nedostatek jídla ani na pestrost...I když jak už jsem popsala jídla bylo málo, a malý výběr, kdo tam byl, ví jak si třeba musel brát toustovy tvrdý chleb z pytlíku atd. Já do své reklamace vyloženě uvedla že pozaduju navrácení poměrně částky zpět za inzerovanou a NEEXISTUJICI restauraci. Po návratu domů jsem i našla na stránkách CK *** tento hotel opravený na 3☆ Tento screening jsem rovněž k reklamaci připojila a od delegatky mám potvrzené, že tak učinila.. Tak uvidíme, dale jsem s CK *** připravena bojovat odvoláním.. Naše skupina cestujících si nechala delegáty prijet primo na hotel a při otázce, ať nám laskavě ukážou inzerovanou restauraci vždy jen mavli rukou k baru u bazénu. Na manzelovu otázku, zda si před námi už někdo stěžoval ( byli jsme tam minulý tyden) nám bylo odpovězeno, že nějaká stížnost byla a že můžeme být rádi kolik věci se už od začátku sezóny opravilo...:-) reagovat

Renata : Re: R.K. prostě mi to nedá.....dodatek - 16. 8. 2024 8:05

Jen pro info..kuchyň a provizorní švédské stoly nejsou zbudovány v původním bungalovu, ale jsou v prestavenem WC..Info máme od klienta, který se zde po 8 letech vrátil a nevěřil svým očím...:-) reagovat

Zkušený cestovatel: A bude hůř.... - 16. 8. 2024 16:05

Tak vidíte přátelé, jak s námi ty naše CK 'cvičí' , zcela stejné je to i u těch dalších, liší se jen jejich arogance a reakční doba. U té modré, s německy znějícím názvem, ten popis , rozsah služeb a i primární hodnocení stačí změnit i během pobytu na místě (málokdo si uloží kopii první nabídky), těžko zpětně prokážete výchozí podobu. Uváděné formulace a slovní obraty při odpovědích na reklamace si nic nezadají s texty rudých příruček z doby před 40 lety (též je bylo třeba brát jako fakt). A zapomeňte prosím, že delegát pomůže v čemkoliv, co je namířeno proti CK - stížnosti, jež propustí dál, snižují jeho benefity. Dnes už málokdy je delegát zaměstnancem té CK, téměř vždy je smluvním partnerem, buď ' na dohodu' nebo OSVČ. Máte-li dostatečně ostré lokty a silný žaludek, může se vyplatit přímý nátlak přímo na osobu prodávající (nelze však uplatnit u nákupu přes web nebo agenturu), nejlépe v situaci, kdy má na pobočce další zákazníky - z vlastní zkušenosti vím, že pak jsou 'tvárnější). Ale vždy počítejte s tím, že vás to bude stát mnoho času, energie i prostředků... celý proces reklamace je založen na tom, že jedinec to vzdá brzy, skupina o něco později a úspěchu dosáhne jen mizivé % zákazníků. Doporučuji vkládat ty negativní zkušenosti i na další weby - u mnoha s automatickými jazykovými mutacemi zůstávají i plné názvy CK (i konkrétních osob - pozor ovšem na velmi tenkou hranici ochrany dobrého jména firmy i osobnosti). Na recenze přímo ze stránek CK nespolehejte, filtraci zobrazení, aby byly upřednostněny ty kladné, zvládne i středoškolák. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Famagusta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání