Hodnocení
Recenze hotelu Oásis Belorizonte Hotel Atlantico **** (Kapverdy - Sal - Santa Maria)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Miras |
Vloženo: |
29. 9. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2017 |
Přečteno: |
345x |
Recenze se líbila: |
435
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Recenze hotelu
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Naprosto vyhovujici,jako vsude v techto zemich musite nechat denne ,,bakšiš" na posteli
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Strava výborna,jidla hodne i kdyz ne tak rozmanitý výběr jako na Boa Vista
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Neni naprosto co vytknout,dokonce vam v jidelne otevira dvere personal
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
Naprosto perfektní
Okolí hotelu
průměrně
(3,7/5)
Pred hotelem vede hlavni třída města Santa Maria ale v hotelovém komplexu vůbec o ní nevíte
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Celkobý dojem je dobrý a i když jsem byl i na ostrově Boa Vista,vracim se na ostrov Sal
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 102 z 133 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.