Napsat recenzi

Obsluha :Emad Hamdy-Restaurace

Recenze hotelu Jaz Grand Marsa Resort (ex Jaz Grand Resta) ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2022
Přečteno: 1 220x
Recenze se líbila: 179 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Emad je velmi rychlý,pozorný,vždy velmi usměvavý a velmi přátelský,ochotný v tomto hotelu Jaz Grand Marsa:tímto bych chom Emand chtěli velmi poděkovat ,věříme že příští rok se vrátíme do tohoto hotelu za touto obsluhou;děkujeme Emad

Ubytování  průměrně (4,6/5)

Ubytování zcela v pořádku

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Výborná

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Vybavení a služby v pořádku,Emad rozzáří všem úsměv na tváři,děkujeme Emad za tvojí skvěle odvedenou práci,příští rok se jistě za tebou vrátíme,klobouk dolů bylo to super

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Krásné

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Krásné

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Celkový dojem super,není co dodat

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 67
z 81 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání