Napsat recenzi

Jaz Grand Marsa

Recenze hotelu Jaz Grand Marsa Resort (ex Jaz Grand Resta) ***** (Egypt - Marsa Alam - Marsa Alam)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 22x
Recenze se líbila: 104 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Dobrý den všem asi se to nebude moc líbit, ale rozhodl jsem se reagovat na tento hotel. Jsem v Egyptě po sedmé, byl jsem v různých destinacích jak v Hurghadě tak v Marse a pokaždé pětihvězdičkový hotel. Nikdy jsem neměl potřebu napsat recenzi vždy jsem byl spokojený. Tuto sezónu nebylo moc času na výběr a pro urychlení výběru dovolené jsem se spolehl na hodnocení ostatních uživatelů. Samozřejmě že se to vymstilo. Tento hotel nedoporučuji a nechápu kam ostatní co zde píšou kladné recenze jezdí na dovolené, když zde v převážné většině píšou, jaká je to krása a jak byli spokojení, prosím vás uvědomte si, že recenze by měla sloužit i ostatním, aby měly představu, jaké jsou služby a jaké je prostředí, a ne že se zrovna na vás někdo pěkně podíval nebo usmál. Jediné, co mohu kladně hodnotit je chutné jídlo, ale tím končím. Hotel jako takový je pěkný ale pouze jen z venku. Vybavení pokojů, hotelu, lehátek atd. je dosti v žalostném stavu, pohledově jak z 90 let nebo aspoň tak vypadá co se opotřebovanosti týká. Nic méně na přespání to stačí, na pokoji je sice lednice ale nefunkční. V hotelu je jedna hlavní restaurace a jedna na pláži, ovšem kde se nepodává stejné menu jako v hlavní restauraci, jak je o obvyklé. V hotelu je celkově málo barů, jeden u hlavní restaurace, který je večer jako jediný, dále jeden u bazénu, a dva na pláži, konkrétně bar u bazénu (jediného bazénu) v hlavní části naprostá katastrofa, obsluha nepříjemná, dlouho čekáte, než si vás vůbec obsluha všimne. Z baru se line smrad a o špíně nemluvě, špinavé plastové poháry zde není problém najít, několikrát se mě to stalo, že jsem dostal objednaný nápoj do nechutně špinavého poháru. Usměvavá obsluha tu rozhodně není nikde možná jen pár jednotlivců. Z vlastní zkušenosti, na večeři, která by měla být hlavní událostí dne vás nikdo nepozdraví natož aby vás přivítal, tak jako je to v ostatních hotelech s označením 5 hvězd zvykem, když přijdete na večeři později například na 20 hod připravte se na to, že si stůl budete uklízet sami a pro příbor si také budete muset dojít, jinak budete poměrně dlouho čekat, než někdo zareaguje, kafé si budete míchat příborem nebo brčkem, protože lžičky prostě nejsou anebo je jich tak málo. Moře je přístupné pouze z mola, a to ještě když máte štěstí, většinu dne je červená vlajka i když vlny nejsou nějak obzvláště velké, v jiných rezortech taková velikost vln není problém. Z pláže naprosto nepřístupné jsou zde ostré kameny, tak je nutná obuv do vody. Je zde sice pár lagunek, ale člověk si zde přijde spíš, jak na brouzdališti. Takže se na moře z větší části můžete pouze dívat anebo trávit čas u bazénu. Hodnocení hotelu rozhodně není na 5 hvězd ale, tak 3+ možná 4, když je člověk v náladě a pod vlivem.

Ubytování  průměrně (4,6/5)

Žádná sláva

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Spokojenost

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Špatné

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Naprosto špatné

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Nic tu není, tak není co hodnotit

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Špatný

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 67
z 81 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Alice Danhoferova: Neposlouchejte kazdeho,kdo napíše recenzi .. - 29. 10. 2023 21:15

Milí přátelé,kteří se chystáte do resortu Jaz Grand Marsa Alam.Nejaky pan Jiří,který navštívil v průběhu září tento hotel na něj napsal tak zoufalou a hlavně nepravdivou recenzí,že mi to nedalo a musím reagovat.Mam toho projezdeneho opravdu hodně,ale tohle,co tento člověk zplodil je výlev zapskleho člověka,který si asi hra na to co není.Tento resort se prodává v určité cenové relaci a každému dojde,že může očekávat alespoň dobrý standard,když vezmeme v úvahu mnohdy diskutabilni urcitrle odchylky v rámci pětihvězdičkových hotelu.Pravda jsou extrémy,kdy někteří zaplatili petihvezdu a bydleli v hrůze,ale není těchto případů zas tolik.Tento pan uvádí,že moře nic moc.Hrozna blbost a pokřivený pohled,který škodí.Krasne prostorné molo s jedním vstupem a výstupem.V mori úžasná přírodní scenérie,koraloveho útesu,ráj pro snorchlare a potápěče.Rejnoci,želvy někdy delfíni..Prostě krása.Melciny či laguny nádherně čisté s uvizlymi rybami,úžasné pozorování těchto tvorů v křišťálové vodě teploučke.Prave dečka se zde mohou nádherne vyblbnout a také to ve velkém dělají.Boty do vody je samozřejmost,protože zde číhá spousta nástrah,která na břehu tohoto typu a tohoto more prostě jsou to je příroda!Jsem zde nyní ke konci října,fouká zde,že jsou vlny cca 1 metr a molo je bez červené vlajky stále otevřené!!!!!!A i kdyby nebylo lze se sebrat a po nádherné promenádě,která je sama o sobě zážitek skvělé procházky s impozantními výhledy dojít k zátoce Coraya a tam není červená vlajka nikdy a čeká Vás tam opravdový potápěčský nebo plavecký zážitek v podobě super písčité pláže a rozdvojené molo pro veškeré mořské vyžití.Jeste si tam můžete dát klidně pití,protože se jedná i jeden ze satelitu řetězce Jaz.A údajně hrozne zkušenosti na baru?Nesmysl,opak je pravdou.Napoj do blbého špinavého poháru můžete dostat kdekoliv,je potřeba vrátit obsluze a trvat na novém drinku,tak jednoduché to je.A že Vás nevitaji u večeře.?Prosím Vás komu to ještě tak zásadně vadí?Já radši preferují normální úslužný a zdvořilý personál než pretvarujici se animátory u vchodu do jídelny a přitom třeba nechutné a stále se opakující jídlo,jak může klidně být,což naštěstí zde vůbec není,což uznal i tento hnidopich Jiří.A hotel hezky z venku?Je hezky i zevnitř.Nejaky škrábanéc na dveřích od koupelny mě teda od návštěvy tohoto resortu neodradí.A když pan Jiří chce opravdu luxus,tak ať si umí zaplatit třeba Iberotel Costa Maers a bude koukat na průvan v peněžence a ještě na binec ze stavby sousedního hotelu.To mě zajímalo,jaké pablesky bude psát potom .Takže tento hotel doporučuji všem ,každý zde najde to svoje. reagovat

Pokorná : Re: Neposlouchejte kazdeho,kdo napíše recenzi .. - 10. 2. 2024 14:47

Je tady krásný areál, vynikající jídlo, v recepci velmi ochotní, program krásný, jídlo vynikající, vynikající, píši dvakrát, pití okolo bazénu ihned, na pláži jídlo ihned a vše čerstvé, pokoj čistý, ručníky jako ze skla, voňavé, bílé, postel voní, nemohu nic kritizovat, hudba u bazénu neřve, prostě jednička a cestovní kanceláři *** velké díky...v letadle jen voda, ale nevadí reagovat

Jiří : Re: Neposlouchejte kazdeho,kdo napíše recenzi .. - 21. 11. 2024 9:09

Tak především je vidět, že vaše úroveň je sama o sobě nízká, když se snížíte k různým urážkám a nedokáže přijmout názory ostatních, takže věřím že nízká úroveň hotelu které nese označení 5 hvězd a patří do řetězce hotelů vám stačí a jste spokojen. Vaše věc Zlob te se, jak chcete, ale nemít si čím ani zamíchat kávu nebo čaj v 5 * hotelu je i na Egypt už dost. reagovat

Ivan : Pan Jiří bude asi honorace.... - 6. 11. 2023 18:34

Pane Jiří, nikdy nikomu neumírám právo na vlastní názor a hodnotící kritéria, ale z toho slohového výtvoru úplně čiší, že jste rozmazlenej narcis ! Ani v resortech s Ultra AI jsem se nesetkal s tím, aby v jídelnách na pláži byl úplně stejný sortiment jako v hlavní restauraci, prostě pro tu maximální nabídku musíte trochu pohnou vlastním zadkem. A očekávat vítání v běžné restaurac ? Jste snad nějakej ten 'von' nebo vzpomínáte na stranické delegace do zemí RVHP. Skoro se domnívám, že špinavou sklenici jste dostal proto, že jste se sám choval jako ten tvor, jehož mají muslimové zakázaný. A když nejde lednička, dokážete to alespoň nahlásit, nebo čekáte, že má to přijdou sami ? A když nezvladáte jít 10 min. pěšky do uzavřené zátoky, jste si jistý že zvládnete posoudit bezpečnou výšku vln ? Mám docela hrůzu, že bychom se mohli někde ve světě potkat.... . reagovat

Eliška : Naprosto souhlasím s panem Jiřím, u nás ještě hoší - 20. 11. 2024 11:01

Právě se nacházíme v hotelu Jaz Grand Marsa, jsme tu poslední den, naprosto souhlasí vše uvedené od pana Jiřího, jsem z hotelu tak zklamaná, až se mi chce brečet. Jsem v Egyptě po 10. ale tak nízkou úroveň jsem nikde nezažila. Dnešní den opět trávíme na pokoji, protože jsme postupně všichni 3 lidé dostali obrovské zažívací problémy, teď poslední den před odjezdem malá dcera. Takže půlku pobytu zavření na pokoji , o lécích které běžně stojí 1$, a tady vám je prodají za 25$ ani nemluvím. První dovolená že které se těšíme domů. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Marsa Alam - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání