Do tohoto hotelu už nikdy!
Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Baru V. |
Vloženo: | 16. 9. 2015 |
Pobyt: | září 2015 |
Přečteno: | 589x |
Recenze se líbila: | 518 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
celkově hrůza, odstašující kultura stolování, špinavé wc, ubytování podprůměrné, špinavá voda v bazénech a pláž také nic moc
Ubytování
Nacpali nám snad ty nejhorší pokoje co mohli, pokoj smrděl zatuchlinou, plíseň u dětské přistýlky, špinavá koupelna, humus! po urgenci, vyměněny pokoje za údajně lepší... byly lepší,ale ani tak dle mého nesplňovaly standart 4*, to ani omylem, kapala klimatizace, po 3 urgencí konečně někdo přisel (v jednu hodinu ranní), bohužel tyto patlalové neumění ani nic opravit, takže tam byli na 3x a stejně nic neopravili, raději daji pokoj mimo provoz a přestěhovali mně opet jinam! Jaké však bylo zjištění, že do téhož stejného pokoje, kde tekla klimatizace opravdu pproudem za dva dny nastehovali dalsi lidi... asi jim to oproti mne nevadilo!
Strava a stravování
Stravu bych vyzdvihla, bylo z čeho vybírat, denně ryby, kuřata, i hovězí špízy, ale do Karnaku (místnní jídelny už nikdy více)! není to jídelna,ale žrádelna... všude špína, bordel, fronty na jídlo, na talíře, na příbory, na pití, talíře, skleničky a příbory zapatlané, opravdu humus! třetí den nás taky postihl všechny faraon, takže se nebylo čemu divit. Po většinu pobytu nešly ani automaty na pití, takže vam rozlevali colu, fantu, sprite v lahvi, totálně teplé i bez bublin do sklenicek o velikosti 1,5dcl, takže jste se pořádně ani nenapila a mohla si jit vystat znovu dalsi peknou frontu na pití !!!Mnohem lepší kultura stolování byla v restauracich alá carte, kde máte možnost jíst 4x za pobyt po předchozích rezervací.Strava za mě výborná, ale zbytek strašný, takže 3* z pěti...
Vybavení, služby a personál hotelu
personál dost arogantní, to jak v recepci, tak i na barech, jedinej ochotnej byla Marcela B., která je pracovnicí hotelu a snažila se Vám vyjít ve všem vstříc a zařídit vše potřebné.
Po příjezdu nás nechali čekat 9 hodin! na pokoj i na první jídlo, což je s malým dítětelm opravdu katastrofa, wifi jen v recepci a jen za poplatek! voda v bazénech strašná, kalná, plaval v ní nepořádek, určitě nesplňuje hygienické normy!!!
Pláž a moře
uplne vzadu po molu.. krásný korál na šnorchlování, ale jak uvádějí písčitá pláž, tak to ani omylem, je to tak tvrdé, že s pískem (pokud víte jak klasická pláž vypadá) vůbec nepočítejte, je to jako když chodíte po betoně, u vody navíc drobné kamínky, takže se bez bot nedá vubec chodit, vpředu mělká laguna (rybník) a jediné dobré koupání až vzadu po vybetonovaných schodech, kde je hloubka, takže za mně pláž určitě ne!
Okolí hotelu
Zahrady mají krásné, ale nekoukejte se nikam jinam, to je katastrofa nad katastrofy!
Celkový dojem
pro mně to byly doslova vyhozené peníze a řešení neustálých problémů. Dejte si pozor! Arabáši mají 3měsíce prázdnin, tj do konce září, takže hotely narvané arabama a rusákama, kteří jsou prasata na entou, jeden jak druhej národ, ty kazili dovolenou ješte víc. v Hotelu same ruské napisy, nepromluví na vas zprvu jinak než rusky, na pláži vás pořád jen otravují s masážema, výletama, naslibují a ve finále stejně nesplní to, co slíbili!!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 40 z 125 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »