Napsat recenzi

Do tohoto hotelu už nikdy!

Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 589x
Recenze se líbila: 518 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

celkově hrůza, odstašující kultura stolování, špinavé wc, ubytování podprůměrné, špinavá voda v bazénech a pláž také nic moc

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Nacpali nám snad ty nejhorší pokoje co mohli, pokoj smrděl zatuchlinou, plíseň u dětské přistýlky, špinavá koupelna, humus! po urgenci, vyměněny pokoje za údajně lepší... byly lepší,ale ani tak dle mého nesplňovaly standart 4*, to ani omylem, kapala klimatizace, po 3 urgencí konečně někdo přisel (v jednu hodinu ranní), bohužel tyto patlalové neumění ani nic opravit, takže tam byli na 3x a stejně nic neopravili, raději daji pokoj mimo provoz a přestěhovali mně opet jinam! Jaké však bylo zjištění, že do téhož stejného pokoje, kde tekla klimatizace opravdu pproudem za dva dny nastehovali dalsi lidi... asi jim to oproti mne nevadilo!

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Stravu bych vyzdvihla, bylo z čeho vybírat, denně ryby, kuřata, i hovězí špízy, ale do Karnaku (místnní jídelny už nikdy více)! není to jídelna,ale žrádelna... všude špína, bordel, fronty na jídlo, na talíře, na příbory, na pití, talíře, skleničky a příbory zapatlané, opravdu humus! třetí den nás taky postihl všechny faraon, takže se nebylo čemu divit. Po většinu pobytu nešly ani automaty na pití, takže vam rozlevali colu, fantu, sprite v lahvi, totálně teplé i bez bublin do sklenicek o velikosti 1,5dcl, takže jste se pořádně ani nenapila a mohla si jit vystat znovu dalsi peknou frontu na pití !!!Mnohem lepší kultura stolování byla v restauracich alá carte, kde máte možnost jíst 4x za pobyt po předchozích rezervací.Strava za mě výborná, ale zbytek strašný, takže 3* z pěti...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

personál dost arogantní, to jak v recepci, tak i na barech, jedinej ochotnej byla Marcela B., která je pracovnicí hotelu a snažila se Vám vyjít ve všem vstříc a zařídit vše potřebné.

Po příjezdu nás nechali čekat 9 hodin! na pokoj i na první jídlo, což je s malým dítětelm opravdu katastrofa, wifi jen v recepci a jen za poplatek! voda v bazénech strašná, kalná, plaval v ní nepořádek, určitě nesplňuje hygienické normy!!!

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

uplne vzadu po molu.. krásný korál na šnorchlování, ale jak uvádějí písčitá pláž, tak to ani omylem, je to tak tvrdé, že s pískem (pokud víte jak klasická pláž vypadá) vůbec nepočítejte, je to jako když chodíte po betoně, u vody navíc drobné kamínky, takže se bez bot nedá vubec chodit, vpředu mělká laguna (rybník) a jediné dobré koupání až vzadu po vybetonovaných schodech, kde je hloubka, takže za mně pláž určitě ne!

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Zahrady mají krásné, ale nekoukejte se nikam jinam, to je katastrofa nad katastrofy!

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

pro mně to byly doslova vyhozené peníze a řešení neustálých problémů. Dejte si pozor! Arabáši mají 3měsíce prázdnin, tj do konce září, takže hotely narvané arabama a rusákama, kteří jsou prasata na entou, jeden jak druhej národ, ty kazili dovolenou ješte víc. v Hotelu same ruské napisy, nepromluví na vas zprvu jinak než rusky, na pláži vás pořád jen otravují s masážema, výletama, naslibují a ve finále stejně nesplní to, co slíbili!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 40
z 125 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání