Napsat recenzi

Varování - nejezděte tam.

Recenze hotelu Blue Lake Resort & Aquapark **** (Egypt - Hurghada - Hurghada jih)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 314x
Recenze se líbila: 130 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V tomto hotelu jsem byl ubytován 8-15.8.2022. Čtu poslední recenze, které hodnotí tento hotel velmi negativně a souhlasím s nimi. Ubytovaných Egypťanů je tam cca. 80%. Výsledkem jsou exkrementy nejen mimo mísu na WC u barů, ale i plovoucí v bazénech i v moři. Pro již ubytované chudáky a pro Ty, kteří tam teprve pojedou a už nemohou přebukovat tento hotel za jiný doporučuji nechodit do bazénů a na pláž chodit vpravo dozadu, kde je nátoková strana laguny. Pro ty, kteří se nechali nachytat CK, že jde o kvalitní ubytování doporučuji před odjezdem změnit hotel na 5* s dobrými aktuálními recenzemi. Na místě, kde 90% českých turistů požaduje změnu resortu již několik hodin po příjezdu je již pozdě. Buď jim nebude nabídnuto nic (kromě stížnosti, kterou bude CK stejně ignorovat) nebo za tučný příplatek (cca. 3x vyšší než kdybyste si lepší hotel připlatili rovnou) Vám bude nabídnuta změna hotelu. Pro Ty, kteří o tomto hotelu pro jeho nízkou cenu teprve uvažují: Proboha nedělejte to. Budete velmi zklamaní a otrávení z dovolené. Za příplatek několik tisíc jsou k mání 5* hotely s menším podílem ubytovaných místních obyvatel a násobně lepšími službami. Pro CK, které tento hotel nabízejí: Ať se v tomto hotelu ubytuje váš ředitel (stačí jedna noc) a druhý den vyřadíte tento hotel z nabídky.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Pokoj bez plísně, bez živých a mrtvých švábů, bez Egyptských neskutečně hlučných sousedů a bez smradu je výhra, kterou si musí člověk zasloužit. Těch 10 Euro, co jsem dal jako úplatek za trošku lepší pokoj na to evidentně nestačí, protože mi nebyla dopřána žádná z těchto výhod.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Když si člověk odmyslí místní, kteří předbíhají, chovají se a stravují jako čuňata, dále to, že jíte plastovou malou lžičkou polévku, tedy když se na vás dostane talíř, to že je malý výběr masa a ráno si na palačinky počkáte 30 minut tak jíst se to dá. Pijete z maličkých plastových kelímků, ale podle špinavých talířů by sklo taky nebyla výhra. Po třech dnech jsem měl žaludeční problémy (divím se, že ne dříve). Po silné dávce Antinalu jsem mohl po 12 hodinách opustit pokoj. Do konce pobytu jsem ale měl problémy se žaludkem. Manželka měla to samé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Posilovna otevřena 9-14 a 15-17hod tedy v době, kdy tam kvůli nefunkční klimatizaci nechcete jít ani na těch pár funkčních strojů (asi 20%) Zbytek zcela nefunkčních nebo životu nebezpečných. Personál byl docela milý a snaživý ale i oni měli evidentně problém s místními ubytovanými. Co lze pochválit je Mango klub pro děti. Dvě české animátorky byly skvělé a naše 4 letá dcera se k nim moc těšila.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Jak jsem již psal, pláž ujde, tedy když se držíte dál od nejnavštěvovanější části pláže. Vstup do moře dobrý. Moře v této části bez vln. Nám to vyhovovalo.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Zahrada hotelu hezká, udržovaná.

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Proboha nejezděte sem a tento hotel nechte pro místní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 40
z 125 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání