Napsat recenzi

Příjemně prožitá dovolená

Recenze hotelu Penzion Joze (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Promajna)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2017
Přečteno: 264x
Recenze se líbila: 354 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pro tuto destinaci jsme se rozhodli po pečlivém výběru z katalogu CK a recenzí na netu. Rozhodně jsme se nezklamali a příští rok se sem zase vrátíme :-)

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Ubytování pro dvě dospělé osoby a dvě slečny se nehledá snadno, tady nám paní domácí připravila prostorný a dobře provzdušněný pokoj s balkónem a novou klimatizací. Lednička společná pro dva pokoje - nevadí, na láhev dobrého bílého nebo slivovice to stačí...

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Snídaně výběr ze stolu - čerstvé pečivo, máslo, džem, med, káva, čaj - všeho dost. Co mě fakt dostalo byly polévky paní Heleny - jednoznačně kulinářská smršť! Tady je prostě vidět jak majitelům leží na srdci spokojenost jejich hostů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Čisté ručníky a uklizený pokoj je samozřejmost. Signál WiFi je dobrý, na vyřízení pošty a odeslání fotek postačuje, na sledování filmů ta však není, ovšem, kdo by na to měl čas, když je v okolí toho tolik k vidění. Přístup majitelů je přátelský a téměř domácí. To co jsem četl o snad nepřátelském chování paní majitelky rozhodně nemůžu potvrdit, právě naopak!

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře je čisté, ikdyž po intenzivním dešti se pláž trochu zanesla připlaveným smetím. Pláž je oblázková, kdo není příznivcem masáže kameny, sebou rozhodně karimatku. Ideálně v kombinaci s vlastním slunečníkem, lehátko je za 20 Kn a slunečník za 30 Kn. Problém jsou vždy jen a jen lidé. To, že je hlava na hlavě k plážím v Chorvatsku tak nějak patří (ikdyž jsou výjímky), ale to, že se lidé neostýchají vám strkat své nohy až pod nos nebo házejí vajgly do vašich bot už normální není. Je to problém především rozrůstající se klientely z Bosny a že jí v Promajně je. Zatím převažují vyjma místních Poláci a Češi. Možnost stravování na pláži je jednak ve stáncích s palačinkami (tu je třeba pečlivě vybírat, rozhodně nekupovat u stánku s brigádníky - připálené, slabá vrstva džemu etc.) nebo v pizzerii Poseidon (obsluha pomalá i v červnu, obtížně komunikuje ).Mnohem lepší varianta je skočit si pro jídlo do restaurace vedle marketu Konzum - dobré jídlo za rozumné peníze. Obecně se může zdát trochu problém komunikace - jak i místní podotýkají, je problém sehnat kvalitní zaměstnance, možná jsem dělal něco špatně já, ale pokud nezabere i to málo co znám z chorvatštiny a i angličtina je bezradná, pak už nevím jak dát najevo, že chci u stánku utratit své peníze...

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

KLID to je naprosto vystihující popis okolí penziónu.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Penzion Jože v Promajně je rozhodně místo, kam se budeme vracet. Stojí to za to!

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 19
z 26 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Střední Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání