Napsat recenzi

Velká nespokojenost s ubytováním a personálem v hotelu Grgič - depandance Helena

Recenze hotelu Penzion Joze (Chorvatsko - Střední Dalmácie - Promajna)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 323x
Recenze se líbila: 530 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Určitě nedoporučujeme !!

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Přijeli jsme na místo v 6 hodin ráno. Řidič našeho autobusu nám řekl, že paní Helena( majitelka hotelu), pro nás již jede k hlavní silnici nad městem. Čekali jsme více než půl hodiny. Přijeli jsme k hotelu Grgič a bylo nám řečeno, že nás ubytují až v půl druhé odpoledne a že nemají prostory určené na úschovu zavazadel a proto si je máme nechat celý den venku. Věci byly úplně bez dozoru, zatímco my jsme byli u pláže. V půl druhé nás ale ubytovali úplně jinde, než bylo domluveno. Byli jsme ubytování cca 400 metrů od hotelu Grgič na konci města (600 metrů od pláže) nedaleko hlavní silnice. Řekli jsme majitelce hotelu, že jsme nespokojení, že toto domluveno nebylo. Protože jsme nechtěli ztratit den naší dovolené, zůstali jsme v depandanci Helena, kde nastali další komplikace. Dům vlastnila starší paní, která nám vysloveně zakázala pouštět klimatizaci po deváté hodině večer. Klimatizaci jsme si museli doplatit !! Jeden den jsme šli na pláž, vrátili se a zjistili, že majitelka tohoto domu nám vlezla do pokoje a stáhla markýzu, protože jí to vadilo + ručníky, které jsme měli pověšené, nám hodila na odpadkový koš, který jsme měli na balkoně, protože uvnitř byl koš plný!! A nejen to, každý den nás paní poučovala, co máme jak dělat. Ručníky jsme měli dva na celý týden pro dvě osoby a o pytel do koše jsme si museli říct a koš vynést. Pokud jsme chtěli vypustit vanu, vytopili jsme si celou koupelnu, protože voda z vany se vracela z kanálku na podlaze. Nehledě na to, že soukromí jsme neměli, jelikož jsme byli ubytovaní s dalšími šesti lidmi na patře, kde nás dělila pouze malá společenská místnost.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Snídaně byla každé ráno úplně stejná - chléb, nutella, máslo a na talířku připravená porce pomazánky, kousek salámu a šunky, čaj nebo káva. Večeře byla otřesná, studená a dětská porce. Když jsme si dali kuřecí maso, bylo tuhé. Rýže nedovařená. Jelikož jsme měli určeno chodit na večeři déle, protože jsme nebyli v hlavním hotelu, polévka byla studená a zbyla pro nás jen voda.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Služby nebyli poskytnuté žádné. Vše jsme si museli zařídit sami: požádat o ručníky, vynést koš apod. Informovanost žádná, na vše jsme se museli ptát: kam vyhodit odpadkový koš, jak zapnout teplou vodu a klimatizaci. Lednička na pokoji nebyla žádná, pouze dvě o velikosti TV na patře pro osm lidí.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

S pláží jsme byli spokojeni, pokud jsme nebyli v centru města, kde byly pláže přelidněné. Přesto se dali najít krásné a klidné pláže nedaleko města.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Hluk z hlavní silnice

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Už bychom sem nejeli !

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 26 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Střední Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání