Napsat recenzi

Trpanj hotel Faraon

Recenze hotelu Faraon Hotel *** (Chorvatsko - Jižní Dalmácie - Trpanj)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 542x
Recenze se líbila: 312 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Poprvé a určitě i naposled. Hlavně jsem teda od "specialisty" na Chorvatsko - V**** T**** čekal určitou úroveň, ale tohle mě dostalo. Zatím největší humus. Za ty peníze jsem čekal něco na lepší úrovni.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Hotel už něco pamatuje. Kvanta schodů, nic pro staré či nemocné. Opravy místy proběhly, ovšem jejich vyspravky s jižanským smyslem pro detail nemely chybu - fén oblepeny izolepou, na balkoně prasklé skla, vypadávající dveře sprch.koutu, navíc prasklé, děravé (!!!) ručníky, v pokoji u postelí vůně zatuchliny, pod postelí (po odsunutí nočních stolků) pavučiny snad z loňského roku.... Bravo V**** T****...

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Měli jsme All in. Samoobsluha. Snídaně stejné každý den - na výběr párky, vajíčka, salámy, sýr. Med, marmeláda, čokoláda, paštiky v mini balení. Káva, různé čaje, mléko, Granko. Ty jejich veky a housky. Nápoje z automatu - jednou nešel. Obědy - výběr z 2 polivek /nevím jak jinde, ale byly to blafy - obarvená voda dosypana podravkou, vývar bez nudlí, apod./, jinak masa, brambory - jednou nedosolene, jindy presolene. Jídla celkově premastene - dobrá polovina všeho od brambor přes masa "plavala" v oleji. Večeře dtto. Každý den ryby, ale chuťově nicmoc - proti rybám na fisch picnicu 100 a 1. Ovoce a zelenina tak druhá jakost. Přezrálé melouny, např. broskve plesnivé!!! Ne všechno nádobí dokonale umyté - sklenice, mastné talíře, příbory se zbytky jídla, musíte být stále ve střehu. Vrcholem všeho bylo zkažené maso na večeři - z pár kusů byl jeden chycený a chuťově odporný. Reklamace nijaka - nejdřív ze to řeknou a zařídí, pak chtěli cislo pokoje a když jsme je pozvali ať zkusí, tak nic jen hmmm, my vám to vyměníme - ne díky, to můžu sám, ale nějak mě přešla chuť. Přitom ostatní masa nebo jídla byly ok, ale za tyhle přešlapy prostě víc než jednu hvězdu dat nelze.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Vybavení viz výše. Ochota personálu byla o lidech. Uklízečky v pohodě, paní na recepci moc snahy neprojevila a nejhorší byla asi kuchyně a obsluha - viz stravování. K tomu se přidalo i nestíhani při střídání turnusu - nebylo jídlo, příbory, talíře, nestihali uklízet ze stolů, salám párek.... Korunu všemu nasadili místní policajti, kteří se chodí do hotelu najíst - pochopitelně gratis... A po večeři v hotelu je potkáte za hodinu sedět v baru u trajektu....

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Moře před hotelem zpočátku hoooodne studené (prý pršelo a k tomu nějaké ty spodní proudy), ale po 4 dnech už ok. Ale mezitím jsme vyzkoušeli vedlejší pláže, které byly teplejší.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Nejezdit tady trajekt, tak je to zapadákov. Ale zase tu byl relativně klid a pohoda.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Nicmoc

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 14 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Jižní Dalmácie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání