hodnocení
Recenze hotelu Faraon Hotel *** (Chorvatsko - Jižní Dalmácie - Trpanj)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
eman43 |
Vloženo: |
5. 9. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
769x |
Recenze se líbila: |
493
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Měla jsem tenhle hotel možnost navštívit letos v červnu 2016 ale nic horšího jsem nezažila....
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Ubytovani připomínalo pokoj pro služku ...a o balkonu ani nemluvím. Mezi posleli ulička na balkon ani ne 20cm ...na balkoně 2plastové židle ale dalo se sedět pouze na jedné protože tam už nebylo místo. V pokoji světla bez žárovek a v koupelně vytržená výpust na umyvadle....prostě otřesné.
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Každý den pořád stejná strava a nekonečné fronty polských turistů...vůbec žádné doplnění stravy když něco došlo...strašné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
Animatoři raději bez komentáře...
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Jedním dechem katastrofa za 26tisíc pro 2.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 11 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.