Hotel Komodor
Recenze hotelu Komodor Hotel ** (Chorvatsko - Jižní Dalmácie - Perna)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Táťána |
Vloženo: |
11. 8. 2020 |
Pobyt: |
srpen 2017 |
Přečteno: |
115x |
Recenze se líbila: |
253
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Nezapomenutelný zážitek !!!!!!
Ubytování
průměrně
(2,5/5)
Ubytování se zastavilo v 70. letech minulého století. Po otevření skříně dveře zůstanou v ruce. Postele proležené. Málo místa.
Strava a stravování
průměrně
(2,8/5)
To je kapitola sama o sobě. Hotel nepotřebuje saunu má ji v jídelně. Jídlo nebyla žádná pochoutka. Jestli máte rádi bramborovou kaši s rajskou, tak si pochutnáte. Nebo pokud chcete zhubnout, Komodor je ideálním místem.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Žádné akce večer. Personál nekomunikativní jinak příjemní.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Pláž bez lidí. A v Chorvatsku jako snad všude krásné moře.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Pěkné.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 18 z 34 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.