Dovolená 2017
Recenze hotelu Komodor Hotel ** (Chorvatsko - Jižní Dalmácie - Perna)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Pavel |
Vloženo: |
7. 8. 2017 |
Pobyt: |
červenec 2017 |
Přečteno: |
217x |
Recenze se líbila: |
337
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Vzhledem k nelichotivým hodnocením na internetu jsme zprvu měli obavy. Pokud si však člověk uvědomí, že jede do hotelu se 2 hvězdami, nemůže očekávat Hilton. Nakonec jsme všichni byli spokojeni. Není vyloučeno, že se ještě někdy vrátíme.
Ubytování
průměrně
(2,5/5)
Hotel staršího data, ale čistý.
Strava a stravování
průměrně
(2,8/5)
Vždy si bylo z čeho vybrat. I vybíravé děti byly uspokojeny.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
Vybavení strohé, ale dostačující. Vzhledem k tomu, že jsme neměli balkon nebylo kde sušit plavky, ručníky.
Pláž a moře
průměrně
(4,1/5)
Nádhera, bez výhrad.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Nezapomenutelné výlety na Korčulu.
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
I přes velkou vzdálenost bych neměl problém zde opět strávit dovolenou.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 18 z 34 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.