Podpriemer
Recenze hotelu Delfin Hotel Plava Laguna ** (Chorvatsko - Istrie - Zelena Laguna)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Gabi |
Vloženo: |
5. 8. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
33
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Dlhé čakanie na recepcii napriek fronte ľudi ich vybavovali až po 14:00, hotel zodpovedal ** nakoľko na izbách nebola klimatizácia ani chladnička. Izby upratovali každý deň. Raňajky boli pestré, večere taktiež ale pitie bolo jedine za príplatok. Celkovo pitný režim nebol vôbec zo strany hotela zabezpečený. Avšak okolie bolo krásne.
Ubytování
průměrně
(3,3/5)
-klimatizácia
-chladnička
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
-voda na večeru
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Malé izby bez balkónu
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Hlavná pláž kamienková
Nedaleko krásne zátoky s vybornym cstupom do mora
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Krásna príroda, chodník celým pobrežím
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Hotel nič moc, strava výborná a najlepšie bolo okolie a príroda
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 59 z 87 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: ANO, podprůměr - i dle vlastní klasifikace - 5. 8. 2024 11:14
Ano, 2 z 5* je opravdu méně než polovina, tedy podprůměr... takže ten fakt byl zřejmý předem i z vlastního ohodnocení hotelu. Stejně tak je fakt, že check-inn bývá obvykle NEJDŘÍVE ve 14:00 (a za dřívější se připlácí). Dalším faktem je, že stravování formou PP obsahuje z nápojů jen ranní teplý nápoj, případně džus a u večeře je vše placené. Hotel není škola v přírodě, aby se host mohl dožadovat pitného režimu - předpokládá se, že ubytování jsou svéprávní lidé. Tak už na dovolené přestaňte škudlit a objednávejte si úroveň, kterou si zahraniční dovolená zasluhuje... nebo bysta třeba na pracovní cestě po vlastní zemi volila k přespání turistickou ubytovnu ?? reagovatGabi: Re: ANO, podprůměr - i dle vlastní klasifikace - 5. 8. 2024 15:07
Ja píšem veci ako som ich na vlastnej koži zažila, v cestovnej kancelárií mi bolo povedané, že klimatizácia na hotely bude a prekvapením bolo, že nebola. Tak snáď môžem napísať recenziu v ktorej nezavádzam ani neklamem. A keby škudlim tak sedím doma. Preju hezký den. reagovat