hotel delfin
Recenze hotelu Delfin Hotel Plava Laguna ** (Chorvatsko - Istrie - Zelena Laguna)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
petra,25 |
Vloženo: |
27. 7. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
997x |
Recenze se líbila: |
576
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
-
pokoj s výhledem do parku
strašné nevím co dodat,koupelna z roku raz dva a výhled do parku,jo fajn,jen kdyby jsme nebydlely v urovni sklepa tak jsme koukali jen do země a jelikož jsme byly až dole tak veškeré splachování wc nad námi jsme slyšeli a že by to dvakrát krásně vonělo se říct nedá,nejsem žádná fajnovka,ale jak jsem došla do pokoje chtělo se mi brečet.. :( moře super jen málo místa na pláži.. A jídlo nebudu ani komentovat,každý den to samé..
Ubytování
průměrně
(3,3/5)
žádná sláva
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
aspoň jednou za týden mohli utřít prach,a zamést ty pozabíjený pavouky co jsme tam během pobytu pozabíjely..
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
žádná sláva
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 59 z 87 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
OLGA: to si chce v CK připlatit za BMS - 3. 2. 2014 9:09
Vážená paní,to si chce v cestovce v ČR připlatit za balkon mořská strana je to nějakých 350 kč ,ale pak nečučíte do stráně.zažila jsem tam několikrát že lidi chtěly tyto pokoje ,že tam není takov é teplo. reagovat