JINÝ POKOJ
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Vlad |
Vloženo: |
15. 11. 2015 |
Pobyt: |
listopad 2015 |
Přečteno: |
567x |
Recenze se líbila: |
490
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Ubytování je vcelku vyhovující.Kuchař vaří velmi dobře,ale některý personál silně zaostává za tímto vzorovým zaměstnancem!Například,když si zamluvíte měsíc před nástupem pokoj o který máte zájem.Přijedete a recepční vám vzdělí,že váš pokoj dostal někdo jiný a máte prostě peška!Rodina je zklamná vy jste naštvaní,ale máte prostě peška!Jsme zklamáni a už tam nikdy nepojedeme!!!
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Vyhovující
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Výborné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Vyhovující
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,7/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Mají co zdokonalovat
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Už tam nikdy nepojedeme
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
hotel Mesit: vysvětlení - 17. 11. 2015 10:54
Dobrý den Vážený pane, Vaše stížnost nás opravdu mrzí a ihned jsem ji prošetřila. Pokoj jste si objednával přes cestovní kancelář. Tato zašle na hotel woucher, ve kterém jsou uvedeny všechny služby, které jste si objednal. V tomto woucheru je uvedeno ubytování v rekonstruovaném rodinném pokoji,nebylo však specifikováno ve kterém. Zaměstnanci recepce, přesně dle objednávky, Vám zabukovali rodinný pokoj po rekonstrukci,tudíž nepochybili. Vaši nepokojenost by jste měl spíše řešit, ze zaměstnancem cestovky, která Vám pokoj zajistila. Já pro Vás mohu udělat pouze to, Že Vám zašlu odkaz na naše virtuální prohlídky pokojů. Můžete oba pokoje porovnat a zjistíte, že jste opravdu žádného PEŠKA nedostal. Přejeme Vám hezký den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu. Egyptský pokoj: http://www.hotelmesit.cz/ubytovani-beskydy/rekonstruovane-pokoje/rodinne-pokoje/#tab-id-2 Africký pokoj: http://www.hotelmesit.cz/ubytovani-beskydy/rekonstruovane-pokoje/rodinne-pokoje/#tab-id-3 reagovat