FANTASTICKÉ
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
16. 11. 2015 |
Pobyt: |
listopad 2015 |
Přečteno: |
386x |
Recenze se líbila: |
501
čtenářům |
Fotografie: |
4 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
-
Bambusový pokoj
-
Noční hotel Mesit
-
Pokoj
-
Koupelna
HOTEL PŘEDČIL MÁ OČEKÁVÁNÍ. Z 3HVĚZDIČKOVÝCH HOTELŮ STOJÍ NA STUPNI VÍTĚZŮ.
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Pokoj vypadal ve skutečnosti daleko lépe než na fotografiích.
Prostě nádhera. Rekonstrukce pokojů byla skvělá volba. Bambusový pokoj si vezmeme příště znovu. Luxusní osvětlení a výzdoba je výsledkem skvělého designu.
Takový pokoj odpovídá pro mne 4plus hvězdiček.
Možná bych dal na pokoj složku s informacemi a nabídkami.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Večeře opravdový luxus. Fantastická jídla a lepší večeři jsem dlouho neměl.
Škoda, že u snídaně nemají lepší nápoje. Stálo by za to je vylepšit.
Celkový dojem je ale i přes to fantastický. Jídlo mi moc chutnalo.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Vybavení hotelu super.
Personál byl ochotný. Hlavně v restauraci u večeře. Usměvavé paní.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,7/5)
Nemohu posoudit. Nelyžuji. :-)
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Krásná příroda.
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Tento hotel budu navštěvovat opakovaně.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
hotel Mesit: poděkování za recenzi - 17. 11. 2015 10:28
Dobrý den pane Petře, jsme potěšeni, že jste byl spokojen se službami našeho hotelu. Při kontrole jsem taktéž zjistila, že nápoje ve vířiči nebyly připraveny dle návodu. Toto jsem s obsluhou řešila a opět je proškolila o technologickém postupu chystání těchto nápojů. Věřím, že jestliže nás někdy v budoucnu navštívíte, budete spokojen i s džusy. Vaši pochvalu ale i výtku budu tlumočit personálu. Přeji hezký den, Héderváryová Marcela, ředitelka hotelu. reagovat