Hotel Mesit, Horní Bečva: "Poděkování"
Recenze hotelu Hotel Mesit *** (Česko - Zlínský kraj - Horní Bečva)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Manželé z pokoje 210 |
Vloženo: |
13. 1. 2020 |
Pobyt: |
prosinec 2019 |
Přečteno: |
93x |
Recenze se líbila: |
226
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Velké poděkování za překrásné prožití Vánočních svátků i Silvestra patří především personálu a to servírkám, číšnikovi, kuchařům,recepci a všem ostatním, kteří svým "nadstandartním" chováním, přístupem,každodenním úsměvem na tváři a pozitivní energií připravili ty nejkrásnější svátky v roce 2019 - 20!!! Z celého srdce děkují manželé z pokoje 210!
Ubytování
průměrně
(4,2/5)
Ubytování čisté a voňavé!
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
Nejlepší,co jsme kdy zažili!!!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Služby personálu hlavně servírky - naprosto úžasné, nesrovnatelné s ostatními hotely!!!
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,7/5)
Velká spokojenost!
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Překrásné vycházky do okolí, turistika, široký výběr možností!
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Úžasné,nadmíru spokojení!
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 36 z 42 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.