Již nikdy více
Recenze hotelu Hotel Zlatý Kříž (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,2/5
|
Autor: |
Lala |
Vloženo: |
2. 1. 2018 |
Pobyt: |
leden 2018 |
Přečteno: |
194x |
Recenze se líbila: |
311
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Naprosto příšerný hoteln z romantického víkendu se stala tragédie
Ubytování
průměrně
(2,2/5)
Ubytování jak ze špatného filmu netekla teplá voda, celou noc hrozný hluk a zima
Strava a stravování
průměrně
(2,2/5)
Měli sme mít švédské stoly,místo toho jsme dostali krájený oschlý salám a splátkový sýr(podotýkám že ten samý talíř s tím co sme nedojedli jsme dostali i druhý den) džus příšerně naředěný vodou a káva v RESTARACI rozpustný nebo turek
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,2/5)
Starý nábytek, žádná hotelová služba
Celkový dojem
průměrně
(2,2/5)
Fuj! Sem už nikdy!
Jediné co na tom bylo pozitivní byla recepční-velice milá,snažila se pomoct
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 14 z 59 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.