Napsat recenzi

Hotel Zlatý Kříž - Třebíč

Recenze hotelu Hotel Zlatý Kříž (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 931x
Recenze se líbila: 438 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Ovládání na vířivku Ovládání na vířivku
  • Prostředí romantické večeře okolo stolu.
Prostředí romantické večeře okolo stolu.
  • Prostředí romantické večeře okolo stolu. Prostředí romantické večeře okolo stolu.
  • Prostředí romantické večeře okolo stolu. Prostředí romantické večeře okolo stolu.
  • Prostředí romantické večeře okolo stolu. Prostředí romantické večeře okolo stolu.

Koupili jsme si poukaz pro dvě osoby na 2 noci do hotelu Zlatý Kříž v Třebíči - Poukaz obsahoval - 2x snídani, 1x romantickou večeři při svíčkách a s přípitkem, 1x tříchodovou večeři, ochutnávku kávy nebo čaje, 1 hodinu whirpoolu, sauny nebo diagnostického masážního křesla. Celý pobyt byl naprostá katastrofa!

Ubytování  průměrně (2,2/5)

Hned při příchodu do hotelu, jsem měla zvláštní pocit, že tady asi nebude vše úplně v pořádku. Na první pohled na mě hotel působil zanedbaně a nečistě. Navíc jsem měla pocit chaosu, protože v 1. patře hotelu byly různé obchody, ve druhém patře firmy a mezi nimi pokoje pro hosty, pouze třetí patro vypadalo, že bude snad jen pro hotelové hosty. Výtahy byly funkční jen na půl, člověk měl strach, jestli v něm nezůstane viset. Po příchodu do pokoje jsme se zhrozili! Všude špína, koupelna vypadala, že nebyla uklizena tak měsíc, v šuplících vlasy a různý nepořádek po předchozích hostech, stůl upatlaný, k lampičkám byla natažena prodlužovačka hrozným způsobem, okna téměř nešla otevřít - muselo se za ně silou rvát, TV téměř nefunkční a na ovladač k ní jsme ani neměli chuť sahat! Vypadalo to, jako by ho někdo právě vyndal z hnoje, wifi nefunkční a co byl vrchol - když jsem si lehla do postele a půl hodiny tahala z prostěradla cizí vlasy! To bylo nechutné! Navíc bylo prostěradlo i špinavé, měla jsem pocit, jako by nebylo ani vyměněné. Koupelna maličkatá ze sprchy rovnou do záchodu. Jedním slovem hrůza.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Stravování byla ještě větší katastrofa! Co se týče té romantické večeře při svíčkách a s přípitkem s výhledem na Třebíč, tak opak byl pravdou. Vešli jsme do restaurace a všechna okna zatažená roletami, navíc restaurace působila na první pohled nevzhledně. Abychom měli ten romantický výhled, museli jsme si sednout ven na terasu, kde bylo docela chladno. Z terasy byl tedy opravdu krásný výhled, ale prostředí, ve kterém se sedělo bylo šílené. Všude shrnutý roztrhaný koberec, dlaždicové kostky od držáku na slunečníky byly rozházené po terase, navíc tam měli rozbité okenní sklo od dveří - to by vůbec nevadilo, to se stane, samozřejmě, ale co bylo hrozné je to, že střepy byly neuklizené a hned při dosednutí ke stolu jsem si zapíchla střep do ruky! Číšník si od nás zvláštním způsobem sebral poukázku na večeři, ve které byly veškeré podmínky večeře jasně napsané - přípitek, svíčky, polévka, hlavní chod, zákusek. Přípitek a svíčky - to se absolutně nekonalo, polévka byla docela dobrá, další jídlo bylo otřesné. Měla jsem pocit, že večeříme v nějaké obyčejné 4. cenové hospodě a ne v hotelu. Jako zákusek servírka donesla jeden kopeček zmrzliny ve skleničce. Přišla ke stolu, z dálky se jen naklonila, položila skleničku na okraj stolu a řekla tady je zákusek. V tu chvíli jsme měli pocit, jako bychom ji vyloženě obtěžovali svoji přítomností.

Druhý den ráno jsme se báli toho, co nás čeká na snídani. A byla to opět šílená hrůza! Rohlíky tak dva dny staré, gumové, smradlavé, nic moc výběr jídla, pití šílené! A dost - ihned po snídani jsme sbalili kufry a odjeli jsme o den dříve.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,2/5)

Vybavení - TV z poloviny nefunkční, wifi nefunkční, vířivka, kterou jsme měli v poukazu na 1 hodinu - hnus, hnus, hnus! Všude špína, vířivka protékala, ovládání vířivky - tak to byla katastrofa největší - pro představu vkládám foto, které jsem opravdu musela udělat, protože tohle jsem nikde neviděla.Ovladač na vířivku visel na háčku na příšerném sprchovém koutu, byl rozbitý a když jsme měli ovládat vířivku, tak jsme měli strach, abychom nedostali ránu od elektriky. Hnusný, špinavý, nefunkční, příšerný! Vířivku jsme vzdali a šli raději pryč z hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Okolí hotelu bylo to jediné hezké na celém pobytu. Výhled byl na židovskou čtvrť, což bylo hezké.

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Celkový dojem - NIKDY V ŽIVOTĚ DO HOTELU ZLATÝ KŘÍŽ V TŘEBÍČI. Všude chaos, nepořádek, strava šílená, personál restaurace také hrůza, pokoje hrozné, vířivka by se měla ihned zavřít a opravit a hlavně vyčistit!!!! Jediné, s čím jsme byli spokojeni byly dvě slečny v recepci, které byly vstřícné a milé. Ale to je asi tak vše.

My jsme se rozhodli odjet hned druhý den a nezůstávat dál v hotelu. Majiteli hotelu jsme řekli, že nejsme spokojeni a tak odjíždíme. Domluvili jsme se alespoň na částečné finanční kompenzaci, což bylo od majitele hotelu férové. Omluvil se a jednal s námi slušně. Ale bohužel, hotel je opravdu šílený.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 59 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání