Srpen 2021
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Leona |
Vloženo: |
8. 8. 2021 |
Pobyt: |
srpen 2021 |
Přečteno: |
37x |
Recenze se líbila: |
161
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Kuchyně podle předchozích recenzí už léta udržuje stejnou "kvalitu"
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokojík pro dva miniaturní, záchod protéká, dveře od sprchy obtížně zavíratelné.
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Snídaně se oproti dřívějším kritikám zlepšily, večeře 1 x dobrá, 3 krát poživatelná, 2 krát hrůza, kuřecí maso ve čtvrtečním salátu patrně zbytky od úterka, krůtí na houbách šedá přepepřená omáčka bez hub a bez soli.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Personál OK, bazén malý, ale dostačující
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Karlovo náměstí v rekonstrukci, za což hotel nemůže, poloha hotelu dobrá blízko centra.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Příště v jiném hotelu.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.