Napsat recenzi

Srpen 2021

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 37x
Recenze se líbila: 148 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Kuchyně podle předchozích recenzí už léta udržuje stejnou "kvalitu"

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Pokojík pro dva miniaturní, záchod protéká, dveře od sprchy obtížně zavíratelné.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Snídaně se oproti dřívějším kritikám zlepšily, večeře 1 x dobrá, 3 krát poživatelná, 2 krát hrůza, kuřecí maso ve čtvrtečním salátu patrně zbytky od úterka, krůtí na houbách šedá přepepřená omáčka bez hub a bez soli.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál OK, bazén malý, ale dostačující

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Karlovo náměstí v rekonstrukci, za což hotel nemůže, poloha hotelu dobrá blízko centra.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Příště v jiném hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 123 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání