Napsat recenzi

Poděkování

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: prosinec 2012
Přečteno: 618x
Recenze se líbila: 560 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Již jsem v tomto hotelu podruhé velice spokojená

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování pěkné pokoj čistý a všude krásné teplo.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Jídlo výborné teplé personál velmi ochotný prostředí pěkné jsem spokojena

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál hotelu usměvavý již jsem na prodlouženém víkendu v tomto hotelu podruhé a byla jsem opět velmi spokojená voda v bazénu teplá, čisto,servírky usměvavé prostě super

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

hezké

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

super

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 55
z 123 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Majka: Teambuilding pobyt 17. - 19.10.2014 - 1. 11. 2014 18:05

Byly jsme ubytovány v třílůžkovém pokoji, který byl čistý s nádherným výhledem na Karlovo nám. Co se týče masáží, tak ty velmi doporučujeme. Paní masérka je velmi příjemná, masáže jsme si opravdu užily. Celkový dojem z pobytu nám zkazila obsluha v restauraci a hlavně připravené jídlo. Pobyt jsme začaly večeří. Zeleninová polévka byla bez chuti. Zeleninový salát byla ve skutečnosti neochucená nakrájená zelenina, přelitá kupovaným dresinkem s kousky kuřecího masa. Po večeři bylo jak po výprasku, tak jsme si zašly do vedleší pizzerie. Snídaně pro nás byla další šok, když jsme si z uzenin mohly vybrat pouze jeden druh šunky (šunkový salám), jeden druh sýra. Co se týče pečiva, tak na výběr byl pouze z bílého chleba a bílých tukových rohlíků. Na večeři při svíčkách budeme vzpomínat asi velmi dlouho, ale v negativním slova smyslu. Na večeři jsme strávily 2,5 hod.!!!!!!! Obsluha nestíhala, na každý chod jsme čekaly. Na předkrm jsme měly nakládaný sýr a capresse. Nakládaný sýr tkvěl v nakrájeném eidamu politém marinádou a caprese byly 3 plátky mozzarelly a 3 plátky rajčete posypané sušenou bazalkou. Olivový olej tam jaksi chyběl. Na hlavní chod jsme měly vepřový plátek s chilli omáčkou a pstruha. Příloha byla bez chuti a studená. Krkovice byla naprosto bez chuti. V obloze byla kukuřice, ketrá byla nakyslá. Pstruh byl přesolený. Další překvápko nás čekalo u moučníku. Pečené jablko s tvarohovou pěnou bylo vcelku dobré. Ovšem palačinka s horkým ovocem nebylo nic jiného než palačinka natřená marmeládou a politá rybízovým kompotem. Žádné maliny, žádné lesní ovoce. No prostě hrůza. Tento hotel nedoporučuji. Opravdu si to rozmyslete. Buď se ubytujete a zrelaxujete, ale co se týče jídla, doporučuji se najíst v jiné restauraci, např. v Čeném domě, kam jsme docházely na obědy. Tato restaurace je úplně jiný level. Pokud si chcete zakoupit romantický pobyt, tak si to raději rozmyslete !!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání