Martina
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Martina |
Vloženo: | 19. 11. 2017 |
Pobyt: | listopad 2017 |
Přečteno: | 135x |
Recenze se líbila: | 333 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Docela zklamání, čekali jsme trochu víc.
Ubytování
ubytování bylo asi to nejlepší, útulný a teplý pokoj , když pominu plíseň ve sprchovém koutě , rezavém topení v koupelně a návštěva mravenců. Pěkný výhled z okna, přímo na náměstí. Okopané dveře , díravý ubrus , včetně prostěradla na pokoji. Okolí bazénu takřka nebezpečné, klouzala podlaha, nikdo ji za celý den nevytřel - nebezpečí úrazu. Šatny žádné.
Strava a stravování
už jsme toho procestovali dost , ale tady to bylo zklamání. Honosné názvy jídel , ale realita úplně jiná , levné potraviny , úplný propadák bylo podávání taveného sýru Kaufland ke snídani.
Pardon, ale v hotelu se 4 hvězdíčkama dost silná káva. Pokud pojedu do zájezdního hostince nevadí , ale od hotelu očekávám jistou úroveň.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál na recepci velice milý, což se o restauraci říci nedá, Kromě jedné servírky , která byla velice úslužná. Číšník pravděpodobně asi ovíněn , se šoural a měl velice nevhodné poznámky a jako završení svého skvělého chování poslal své kolegyni vzkaz a mu políbí p***, když ho o něco žádala. Nechápu jak něco takového může pracovat v hotelových službách. Tuto poznámku jsme zaznamenali až ke svému stolu , který byl úplně vzadu u vchodových dveří.
Okolí hotelu
Pěkné náměstí ,řeka, obchůdky , památky.
Celkový dojem
Upřimně nic moc, Není to o drahém zařízení , ale o čistotě , údržbě v hotelu a o kvalitním personálu. Recepce a slečna v restauraci na 1 , ale jinak kalamita. Máte co zlepšova.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »