Horší jsme nenavštívili
Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
25. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2015 |
Přečteno: |
185x |
Recenze se líbila: |
448
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Katastrofa
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Strašné! Díry kam se podíváš,prach,o přistýlce pro malou dceru ani nemluvit . Hluk z vedlejších pokojů .
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Snídaně příšerné,podle stylu ,,co dům dá,,a že dal hodně málo a ještě hodně staré . Večeře.... Naše 5-ti letá dcera by uvařila lépe .
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Ztrácet čas a slova nad tímto ,,**** úžasným hotelem ,,nemá smysl. Raději pod stan,než ještě někdy sem.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Ještě,že bylo alespoň kam jít z té hotelové špíny.
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
Již nikdy víc! Divím se,že ještě nikdo nepřišel a hvězdy jim nesebral.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 55 z 123 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.