Napsat recenzi

Neschopná obsluha v restauraci

Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2022
Přečteno: 158x
Recenze se líbila: 147 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dne 5.2.2022 jsme se stavili na jídle v restauraci hotelu. Obsluha naprosto neschopná, proto řada hostů odešla ještě před objednáním. Protože jsme měli sebou dítě a potřebovali jsme se najíst, čekali jsme. Doba čekání na jídlo cca 1,5 h a poté nekonečné čekání na placení. Naprosto neschopná paní obsluhující, zmatená, nekompetentní,s drzými poznámkami. Přezíravý přístup. Už nikdy!!!!

Ubytování  průměrně (2,9/5)

nehodnoceno

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

obsluha restaurace naprosto katastrofální

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

obsluha restaurace katastrofa

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 36
z 71 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání