ach ta strava
Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
Vašek |
Vloženo: |
24. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2016 |
Přečteno: |
277x |
Recenze se líbila: |
480
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Průměrný hotel, udržovaná hlavní budova, ostatní budovy zřejmě nevyužívané, chátrají.
Okolí vhodné pro turistiku, koupání.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Celkem čisto.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Snídaně ještě šla, ale večeře formou "švédských stolů" velmi špatné-minimální výběr jídel, kvalita nic moc, pokud přijdete déle jak 15-20 minut po otevření jídelny již můžete mít problém i s tím minimálním výběrem a po hodině? -téměř nic.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
na průměrné úrovni, deklarují wifi na pokojéích - v současnosti nefunkční.
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
strava všechno kazí
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 36 z 71 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.