Za hodně peněz málo muziky
Recenze hotelu Hotel Medlov (Česko - Vysočina - Nové Město na Moravě)
Hodnocení: |
průměrně:
2,9/5
|
Autor: |
martin a monča |
Vloženo: |
9. 7. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
196x |
Recenze se líbila: |
285
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Na Medlov jsme jeli na slevový voucher, za pobyt jsme měli zaplatit 1890 kč, ale platili jsme 3220 kč a to vše za poplatky! Mají tam nehorázné příplatky za každou blbost.Chcete balkón - 100 Kč za noc... Jedete tam o víkendu - 150 Kč za osobu za noc ... Jedete tam o státním svátku - 150 Kč za osobu za noc ... jedete tam v červenci - 150 Kč za osobu za noc... Tedy když jsem tam byli v červenci 1 den o státním svátku a 2. den o víkendu... tak jsme měli celkem příplatky 1200,- Kč + 200 Kč za 2 noci v pokoji s balkonem...
Na to si dejte určitě největší pozor...
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Pokoje byli celkem fajn, čisté a útulné až na dost zašlý koberec.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Jídlo bylo fajn, ale muselo se přijít včas + menší výběr
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
většina personálu z ukrajiny
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
okolí je super, asi jen kvůli němu na Medlov někdo jezdí
Celkový dojem
průměrně
(2,9/5)
Bylo to tam celkem fajn, ale ne pro někoho kdo očekvá "luxus tří hvězd"
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 36 z 71 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jana: Za hodně peněz málo muziky - 12. 8. 2018 17:36
Vážený pane Martine a Moniko. Kdybyste si na slevovém portálu, kde jste voucher zakoupili, přečetli veškeré informace až do konce, tak jste mohli být ušetřeni zklamání z oněch nehorázných příplatků a možná byste si ani pobyt neobjednali. Toto však není problém daného hotelu, ale váš. Sama mám se slevovými portály takovou zkušenost, že ve skutečnosti o žádné slevy nejde, jen češi na to slyší, tak proč toho nevyužít. Když se vám nějaký pobyt bude líbit, zkuste zavolat přímo do daného hotelu nebo si najděte jejich stránky a zjistíte, že budete mít pobyt za stejnou cenu jako na slevovém portálu, ne-li ještě lepší. Možná by vaše hodnocení hotelu bylo trochu jiné. Přeji krásné letní dny bez dalších zklamání, způsobených pouhou nepozorností. My češi bychom vždy chtěli "hodně muziky za málo peněz". Ale aby všichni byli spokojeni, musí to být v rovnováze. reagovat