Velké zklamání!!
Recenze hotelu Hotel Žákova Hora *** (Česko - Vysočina - Herálec)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
Michaela |
Vloženo: |
25. 9. 2016 |
Pobyt: |
září 2016 |
Přečteno: |
851x |
Recenze se líbila: |
362
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
S přítelem jsme se těšili na pěkný welness víkend a byli jsme dost zklamaní!!
Voucher jsme si koupili na portálu *******
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Na pokojích smrděla plíseň. Welness nám nepřišlo zrovna čisté.
Strava a stravování
průměrně
(2,5/5)
V ceně voucheru jsme měli polopenzi, Snídaně i večeře, docela dobré.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,4/5)
Obsluha neochotná a velmi arogantní. Museli jsme si říct o welcome drink i o láhev sektu (ne jednou).
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(1,9/5)
Žádné.
Okolí hotelu
průměrně
(2,7/5)
Nic moc.
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
S přítelem jsme se těšili na pěkný welness víkend a byli jsme dost zklamaní!!
Voucher jsme si koupili na portálu kouzelnydeda.cz
Navíc součástí našeho voucheru byla i 30ti minutová masáž a hned po příjezdu nám bylo oznámeno, že maséra nemají, takže jako kompenzaci nám pošlou na email nějaký voucher někam do Prahy. Do dnes nám nic nepřišlo!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Krebs: Odpověď na stížnost - 19. 7. 2017 23:32
Hotel provozovala v roce 2016 (do 25 září 2016) společnost E-Formation s.r.o., která prostřednictvím slevového portálu prodávala relaxační pobyty, které nabízela v několika hotelech v ČR a to i v hotelu Žákova hora, který měl do té doby ty nejlepší reference. Jednání těchto dvou společností je nyní předmětem šetření PČR. Hotel jsem převzal do provozování zpět a věřím, že se nám podaří vrátit hotelu jeho původní dobrou pověst. Těšíme se v průběhu letošního léta na Vaši návštěvu. Ivan Krebs – majitel hotelu reagovathana: Re: Odpověď na stížnost - 29. 5. 2018 21:05
prosim zavrete hotel, je to velka ostuda a vysmech hostum reagovat