Jídlo katastrofální
Recenze hotelu Hotel Žákova Hora *** (Česko - Vysočina - Herálec)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
Lenka |
Vloženo: |
28. 9. 2018 |
Pobyt: |
září 2018 |
Přečteno: |
184x |
Recenze se líbila: |
271
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Zastávka pouze na polévku byl největší omyl dne!! Číšník v teplákách a papučích přijal objednávku na polévky a pití. Se slovy dnes je vývar s nudlemi a drštková a hotovky nám už bohužel všechny snědli . Přinesl pivo - půllitr s uchem držel za horní okraj sklenice . A pak polévky - vývar byl s hroudou rýže . Po dotazu že tam měly být nudle se mě servírka zeptala jestli to chci vyměnit za nudle. Raději NE!! Nikdo z nás polévku nedojedl. Při placení se zeptal kolik jsme vlastně vůbec těch polévek měli?? Kdo můžete této restauraci se vyhněte!!!
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Naštěstí jsme nebyli ubytování ale okolí staveniště a nepořádek
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,4/5)
Strašné
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
Nikdy více
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 29 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.