Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Hotel Beseda ** (Česko - Ústecký kraj - Krásná Lípa)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 243x
Recenze se líbila: 482 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 8

Hrůza hrůz. Pokoje vlhké i na to, že jsme zda byli v parném létě na pokojích chlad a vlhko. Strava nevyhovující, k snídani každý den to samé dvě kolečka levného junioru jedno kolečko levného šunkového salámu a dva plátky eidamu.Každý den pouze chléb. Večeře - je neuvěřitelné kolik jídel se podle místní kuchyně dá vyrobit z vepřového bůčku. rvní den omáčka na pepři z bůčku v omáčce plavaly tři kousky 1x1cm masa.Druhý den vepřová čína zase z bůčku? Jediná zelenina, která byla v číně bylo levné zelí a dva plátky žampionů z konzervy a zase tři kousky masa 1x1 cm Třetí den koproá omáčka naštěstí s vejcem, takže na mase se opět šetřilo. Ta byla dobrá, ale zae se šetřilo omáčkou. Někoho z vedení jsme nepotkali za celý týdenní pobyt abychom si o tom mohli pohovořit. Po příjezdu domů jsem napsala **** u které probíhala objednávka pobytu nespokojený email a nechtějte vidět reakci. Samozřejmě jsme všichni lháři a kdo chce psa bít tak si hůl vždy najde apod. Pochybení nepřiznala a jak vidím v dalších recenzích náprava nenastala.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Hrůza hrůz. Pokoje vlhké i na to, že jsme zda byli v parném létě na pokojích chlad a vlhko.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Někoho z vedení jsme nepotkali za celý týdenní pobyt abychom si o tom mohli pohovořit. Po příjezdu domů jsem napsala paní **** u které probíhala objednávka pobytu nespokojený email a nechtějte vidět reakci. Samozřejmě jsme všichni lháři a kdo chce psa bít tak si hůl vždy najde apod. Pochybení nepřiznala a jak vidím v dalších recenzích náprava nenastala.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Hrůza hrůz. Pokoje vlhké i na to, že jsme zda byli v parném létě na pokojích chlad a vlhko. Strava nevyhovující, k snídani každý den to samé dvě kolečka levného junioru jedno kolečko levného šunkového salámu a dva plátky eidamu.Každý den pouze chléb. Večeře - je neuvěřitelné kolik jídel se podle místní kuchyně dá vyrobit z vepřového bůčku. rvní den omáčka na pepři z bůčku v omáčce plavaly tři kousky 1x1cm masa.Druhý den vepřová čína zase z bůčku? Jediná zelenina, která byla v číně bylo levné zelí a dva plátky žampionů z konzervy a zase tři kousky masa 1x1 cm Třetí den koproá omáčka naštěstí s vejcem, takže na mase se opět šetřilo. Ta byla dobrá, ale zae se šetřilo omáčkou. Někoho z vedení jsme nepotkali za celý týdenní pobyt abychom si o tom mohli pohovořit. Po příjezdu domů jsem napsala paní **** u které probíhala objednávka pobytu nespokojený email a nechtějte vidět reakci. Samozřejmě jsme všichni lháři a kdo chce psa bít tak si hůl vždy najde apod. Pochybení nepřiznala a jak vidím v dalších recenzích náprava nenastala.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hana Rybárová: pro paní Dagmar - 30. 3. 2015 16:20

Vážená paní Dagmar,velmi by mě zajímalo proč neustále píšete k našemu hotelu komentáře byla jste na pobytu v červenci 2014 a toto je již Vaše asi třetí a stále stejná recenze naposled byla vložena i 30.3.2015 věřím ,že plno lidí bylo zklamáno , ale věřte že tak jak se píše není vše. nehodlám se zde obhajovat ani s Vámi diskutovat , ale pravda je jedna za celou dobu se se mnou spojil jediný člověk se kterým jsem řešila stížnost. A je velmi zajímavé co se zde dozvídám ,ale nechci v žádném případě se zde obhajovovat není na světě člověk ten aby se zavděčil lidem všem. jsou lidé a hosté,kteří se k nám vracejí . A psaní recenzí je pro nás vizitka ale i tyto recenze pouze svědčí o naší kulturnosti a zákeřnosti ,že nedokážeme řešit vše z očí do očí a pak přijdou domů a píšou a píšou asi je to jejich hobby, že paní Dagmar.Od Vás mám již asi 8 emailů nejspíš vám na mě záleží tak za to Vám děkuji i za to jak jste u mě komentovala , že jsem nemocná jenom díky tomu jaký mám hotel.Děkuji Vám za poznatek a doufám , že se vše zlepší a s Vámi se již nikdy nepotkám....přeji krásný den reagovat

Dagmar: Re: pro paní Dagmar - 30. 3. 2015 16:46

Záleží mi na tom, aby se už nikdo jiný nenachytal na Vaše rádoby výborné služby. Na tomto portálu je to má první recenze a to lze ověřit, ale jinak ráda napíši recenze i dále, jen ať se lidé dozvědí pravdu. Stále si myslíte, že špatné recenze , které Váš hotel provázejí je dílo náhody a nebo nepřejícní lidé? Myslím, že o tom si každý udělá svůj úsudek sám. Mým přáním je aby lidé strávili svou dovolenou v příjemné atmosféře a úctě k platícímu zákazníkovi. Všechny recenze mají společného jmenovatele, strava a ubytování, takže na hodnocení Vašich služeb zřejmě něco bude. reagovat

Nelly Strobachová: Re: Re: pro paní Dagmar - 11. 7. 2015 1:31

Dobrý večer, aby se již nikdo nenachytal? :D Jste vtipná a nejvtipnější mi přijde váš popis jídla, všeobecně,...Víte jak vypadá bůček? Asi ne, že? Jelikož z bůčku se u nás nevaří (není nic, co bychom mohli pro hosty jako Vy, z tohoto masa uvařit) a už vůbec ne omáčky, od toho jsou vepřové výřezy milá paní Dagmar :-), ale tak to by se tu někdo musel alespoň trošku vyznat v mase, že? :)...Nejlevnější šunkový salám a eidam? Byla jste někdy v nejbližší době na nákupu? Jistě ano, tak doufám, že jste si povšimla i cen u těchto výrobků o tom, že snídani jste měla v hodnotě necelých 35,- se asi ani bavit nemusíme, nebo i to chcete rozebrat?? Pěkný zbytek večera nebo teď už spíše rána... reagovat

Dagmar: Re: Re: Re: pro paní Dagmar - 20. 7. 2015 15:30

No právě že vím, že z bůčku se snad kromě segedínského guláše omáčky nedělají. Nicméně u vás je možné všechno. Takže za masem si stojím i když tam tedy hlavně žádné nebylo. Zrovna jsme se vrátili z dovolené, kam už jsme jeli na základě recenzí a byli jsme nesmírně spokojeni a to také do recenze napíši. Měla jsem vám vyfotit, jak vypadá 100gr masa v syrovém a následně ve vařeném a nebo jinak upraveném stavu. Mám několika letou praxi v oboru a moc dobře vím, jak to vypadá.Co se týká snídaní za 35,- tak to je trochu peklo. Nikde nebylo rozepsáno co u vás co stojí. Byla nabídnuta celková cena pobytu s popisem bohaté kontinentální snídaně a večeře na výběr za 3 jídel. Nikde ani zmínka o tom, že snídani děláte z 35,- korun. Nenabízejte něco co nemůžete splnit. No ale podle nových recenzí byla tato otravná komunikace s vámi přínosná, protože buď jste se vzpamatovali na základě recenzí z loňska a je to už lepší a nebo si recenze píšetš už letos sami. reagovat

Strobachová: Re: Re: Re: Re: pro paní Dagmar - 21. 7. 2015 8:46

Pokud máte několikaletou praxi v oboru, tak mě velmi zaráží to, že nerozeznáte bůček od libových výřezů, ale nechme toho, jelikož tato komunikace s vámi nemá smysl, stejně jako neměla smysl nikdy dřive :-)...Co di kde a kam napíše slevomat nám je jedno, pokud chcete něco vědět, zeptejte se u zdroje, to je ta nejosvědčenější metoda, jak se dozvědět pravdu....A k recenzí, vždy se najdou hosté, kteří nejsou spokojení, ale nezavděčíte se stejným jídlem či službami každému, to už je má dlouholetá zkušenost... reagovat

Dagmar: reakce - 30. 3. 2015 16:53

Záleží mi na tom, aby se už nikdo jiný nenachytal na Vaše rádoby výborné služby. Na tomto portálu je to má první recenze a to lze ověřit, ale jinak ráda napíši recenze i dále, jen ať se lidé dozvědí pravdu. Stále si myslíte, že špatné recenze , které Váš hotel provázejí je dílo náhody a nebo nepřejícní lidé? Myslím, že o tom si každý udělá svůj úsudek sám. Mým přáním je aby lidé strávili svou dovolenou v příjemné atmosféře a úctě k platícímu zákazníkovi. Všechny recenze mají společného jmenovatele, strava a ubytování, takže na hodnocení Vašich služeb zřejmě něco bude. reagovat reagovat

vlastimil brůček: Hotel beseda? Velká gastronomická ostuda! - 31. 8. 2015 10:31

Tento hotel je ukázkou toho, jak se šetří na nesprávném místě. Chudé snídaně bez zeleniny, na náš dotaz proč- odpověď čekám na dodavatele. Třetí den pobytu se objevila na talíři jako "bonus" čtvrtka rajčete. Večeře buď přepálené, nedochucené, na dotaz co s tím kuchařka vůbec dělá a zda umí vařit odpověď- musím se vejít do limitu 50 korun za večeři na osobu ,tak co si stěžujete... Myslím, že jako ukázka dokonale stačí. Pobyt v tomto hotelu doporučuji jen těm, kteří chtějí prožít atmosféru služeb z dob totality a mají zdravé trávicí orgány. (my se raději chodili navečeřet po této zkušenosti do blízké pivovarské restaurace se super nabídkou jídel. reagovat

Storbachová: Re: Hotel beseda? Velká gastronomická ostuda! - 31. 8. 2015 22:10

Velmi vtipný jste pane B., škoda že jsem si nepořídila nahrávku rozhovoru, který jsme vedli u večeře a který jste poté vedl se šéfovou..Asi si potřebujete připadat důležitě... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Ústecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání