Nedoporučuji
Recenze hotelu Hotel Beseda ** (Česko - Ústecký kraj - Krásná Lípa)
Hodnocení: |
průměrně:
2,4/5
|
Autor: |
Anna |
Vloženo: |
4. 5. 2015 |
Pobyt: |
květen 2015 |
Přečteno: |
138x |
Recenze se líbila: |
453
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Bohužel potvrzuji negativní hodnocení tohoto ubytovacího zařízení.
Ubytování
průměrně
(2,3/5)
Za největší nedostatek považuji vlhkou zimu ve všech prostorách, samozřejmě zejména na pokoji (i v koupelně). Vlhko, chlad a zatuchlý vzduch je nasáklý i v matracích. Koupelna je na pokoji, ale voda teče pod nízkým tlakem a střídavě teplá a studená, takže šance na rozehřátí horkou sprchou je malá. Počítejte s tím až si budete balit pyžamo.
Strava a stravování
průměrně
(2,1/5)
Na snídani utíkejte hned ráno v 8, o půl deváté už na vás čeká jen vlažná hnědá voda a trochu studeného mléka na dně krabice. Též mi připadá absurdní že snídaně se vydávají od 8 do 9 (přičemž zásoby jsou o půl 9 již téměř vyčerpány) a večeře od 17.30 do 18.30 což je skutečně neuvěřitelné!!! Kdo přijede za turistikou (tj.převážná většina) by měl zkrátit túru kvůli pofidérní vepřové na pepři???
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Vybavení hrozné, ale personál je milý.
Celkový dojem
průměrně
(2,4/5)
Pobyt opravdu na hraně snesitelnosti a pouze je-li zakoupen ve slevě.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 10 z 28 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Rybárová Hana: vyjádření - 16. 5. 2015 8:50
Vážená paní Anno,za celou dobu pobytu mě nikdo nekontaktoval jako vedoucího ani obsluhující personál nezaznamenal , že by bylo něco v nepořádku. K pobytu - jedete do starého hotelu na určené místo hotel bohužel nemůžeme posunout někam jinam ač by jsem si to ze srdce přáli. Ke snídani a obarvené vodě ,myslím že po celou dobu snídaní teče z kávovaru stejná tekutina jako když přijdete první nebo poslední a všem tekla káva Vám bohužel jenom obarvená voda - určitě kdyby jste to řekla ráno servírce tak by to řešila. Voda po celou dobu pobytu byla vyhřívaná na 58 stupnu a nikde na hotelu neteče voda pod menším tlakem ,ale je asi logické když se koupe více lidí tlak se zmenšuje.večeře se podává mezi 17,30 až 19 a dostáváte také telefonní kontakt kdyby jste se zpozdili tak večeři dostanete. Pár slevomatů jsem si také prošla tak vím co se podává jinde.Vaše pofidérní na pepři bylo vynikající my dopadli leckdy hůře rozvařená tlačenka jako perkelt. A nyní již dost nechci se obhajovat lidé jsou různí a hlavně slunce v duši....krásný den Rybárová reagovat