ubytování
Recenze hotelu Hotel Best Western Hotel Grand (Česko - Středočeský kraj - Beroun)
Hodnocení: |
průměrně:
1/5
|
Autor: |
Lída Bothová |
Vloženo: |
16. 6. 2014 |
Pobyt: |
červen 2014 |
Přečteno: |
112x |
Recenze se líbila: |
535
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V tomto hotelu bych již nikdy nechtěla strávit další dovolenou
Ubytování
průměrně
(1,5/5)
Ubytování v hotelu bylo velice špatné. V blízkosti hotelu neustále projíždějí vlaky. Hluk je také z blízké betonárky. Aby hluku nebylo málo, je přímo pod okny hotelu parkoviště ,kam od časného rána přijíždí spoustu aut. Úklid v hotelu je katastrofální.Špinavý nábytek,koberce,záclony atd. Jídlo bylo celkem ucházející. Posedět jsme si chodili raději do města, kde to bylo rozhodně lepší než v místní restauraci.
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
celkem ucházející
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1/5)
Vybavení staré a špinavé
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
Okolí hotelu skýtá mnoho zajímavých výletů
Celkový dojem
průměrně
(1/5)
špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.